Uğurcan Çakır'a yakın takip!

West Bromwich, Brighton ve Chelsea, başarılı eldiveni yakından izliyor. Sezon sonu 24 yaşındaki eldiven için iyi bir teklif gelebilir.

Trabzonspor'da Onur Kıvrak'tan kaleyi devraldıktan sonra müthiş bir yükseliş yakalayan Uğurcan Çakır son 3 transfer döneminde Avrupa ekiplerini peşine takmış durumda.

24 yaşındaki eldiven bir kez daha Ada ekiplerinin gündemine girdi. Özellikle West Bromwich Albion ile Brighton, milli kaleciyi yakından takip ediyor. Bu iki ekibin scout ekipleri Karadeniz Fırtınası'nın maçlarını izleyerek sürekli rapor düzenliyorlar.

Beşiktaş maçındaki performansıyla bir kez daha herkesi kendine hayran bırakan bordo-mavili eldiven için sezon sonunda Premier Lig kulüplerinden güçlü teklifler gelmesi bekleniyor.

Chelsea'nin de Uğurcan Çakır'ı listesinde bulundurduğu öğrenildi.

EURO 2020 SONRASI OLUR

Fırtına'da yönetim milli formaya yakın olan Uğurcan Çakır'ı EURO 2020 öncesi satmayı düşünmüyor. Burada oynarsa piyasasının yükseleceğini düşünen bordo-mavili idarecilerin beklentisi en az 20 milyon euro.

Daha önce Rennes 12 milyon euro önermiş ancak bu rakam düşük bulunduğu için geri çevrilmişti.

LİGİN EN İYİSİ

Uğurcan Çakır ligde en az 20 maçta forma giymiş kaleciler baz alındığında en yüksek kurtarış yüzdesine sahip isim. Uğurcan yüzde 75 ile ilk basamakta yer

Ayaklarına da hakim olan yıldız eldiven 8.2 başarılı uzun top istatistiğiyle de zirvede.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.