Açık ara zirvede

Macron'un sponsor olduğu Trabzonspor'un keşan motifli formasının tanıtım filmine ait potansiyel görüntülenme sayısı, taraftar sayısı daha çok olan Beşiktaş ve Fenerbahçe'nin filmlerini açık ara farkla geride bırakarak 851 milyonun üzerine çıktı.

SOSYAL CRM ve veri analizi şirketi Adbaint, The Brand Age Dergisi ile birlikte 17-21 Temmuz aralığını baz alarak hazırladığı raporda, forma tanıtımlarını gerçekleştiren üç spor kulübü Trabzonspor, Beşiktaş ve Fenerbahçe'nin lansman filmlerinin sosyal medyada bulduğu yankıyı analiz etti. Beşiktaş #bizimyolumuzbaşka diyerek Beşiktaşlılık değerlerini vurguladı, Fenerbahçe tribünlerinin emektar taraftarı İhsan Teyze ve kaptan Emre Belözoğlu'nu kamera karşısına geçirdi, Trabzonspor ise çocukluktan gelen takım aşkını yerel değerlerle birleştirerek sadece yerli değil, yabancı taraftarları da duygulandırdı. Öyle ki İspanyol yıldız Gerard Pique beğenilerini ve övgülerini dile getirdi. Macron'un sponsor olduğu keşan motifli formanın tanıtım filmine ait potansiyel görüntülenme sayısı, taraftar sayısı daha çok olan Beşiktaş ve Fenerbahçe'nin filmlerini açık ara farkla geride bırakarak 851 milyonun üzerine çıktı.

DİĞER HABERLER

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.