Fırtına yerli firmalara yöneldi

TrabzonsporYönetim Kurulu, yapımı devam eden Akyazı Stadı'nın isim hakkı için sponsorluk görüşmelerinde yerli firmalara yöneldi.

Ekonomik olarak rahatlamak için Akyazı Stadı'nın isim hakkı sponsorluğundan önemli bir gelir elde etmeyi planlayan Trabzonspor yönetimi, yerli firmalara yöneldi. Bordo mavili yönetimin Türkiye'de üretim yapan bir firmayla stadın isim hakkı sponsorluğu konusunda 5 milyon Euro'dan 5 yıl üzerinden anlaşmaya çok yakın olduğu öğrenildi. Anlaşmanın Akyazı Stadı'nın açılışının ardından gerçekleştirilebileceği bildirildi.
Bu arada Akyazı Stadı'nda loca satışlarının yoğun şekilde sürdüğü, birçok iş adamının loca kiraladığı öğrenildi.

DİĞER HABERLER

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.