Salih'in yaptığını ben de yapardım!
Ben futbolculuk hayatımda tek bir kırmızı kart bile görmedim ama o duyguları yaşasam ben de Salih'in yaptığını yapardım. Şunu net bir şekilde söylüyorum; 2015-16 sezonunda Trabzonspor'u yerle bir ettiler
- Trabzonspor Haberleri
- Giriş Tarihi: 22 Şubat 2016 00:00
- Güncelleme Tarihi: 22 Şubat 2016 02:10
Trabzonspor Kulübü şike meselesiyle ilgili bir dava içinde. Bu konular yüzünden demagoji yapıyormuşum gibi algılanmasın. Çok mağdur oldular. Hakem hatalarıyla ligden koptular. Net söylüyorum, 2015-16 sezonunda yerle bir ettiler Trabzonspor'u.
Ekmek kadayıfının üzerine kaymak olur ya, bu da kaymak oldu bu sezon için. İki tane kırmızı kart var, hiç tartışılmayacak. Cavanda ve Salih... Diğer pozisyonların hepsi tartışılır. Galatasaray'ın kazandığı penaltının penaltı olmadığını biz ancak tekrarda gördük, hepimiz öyle. Bu hakem hatasıdır. İlk yarıda Marin'in pozisyonu, Sabri'nin itmesi penaltı, çok ciddi bir hata. Erkan Zengin'in kullandığı penaltının penaltı olmadığını düşünüyorum. Muhammet'in çizgide yerde kaldığı pozisyonunda Chedjou'nun gelişi bile sarı kart. O kadar mahcup oldu ki hakem, uzatmayı kısa kesmek zorunda kaldı.
Böyle kolay kart çıkar mı?
Özer'in ikinci pozisyonda faul yok. Salih'le Cavanda son pozisyonda artık delirdi. Ben hayatımda tek bir kırmızı kart görmedim ama yanlış anlaşılmasın, ben de o duyguları yaşasam ben de yapardım. Teknik hataların dışında davranış biçimi hatalıydı bu arkadaşımızın. Çok net söylüyorum, ben hakem olsaydım inan son penaltıyı penaltı sanıp verebilirdim, ilk pozisyonlar da olabilirdi ama Aykut'u, Özer'i bırak be hocam, bırak gitsinler.
Küfür etmediler, hakaret etmediler.
Maç hararetli geçiyor, Podolski'yle atışıyor diye Aykut niye ikinci sarıdan kırmızı alıyor?
G.Saray da Trabzonspor da hangisi kazansa fark etmezdi, ikisi de coşkulu oynamaya çalıştı, kalite yoktu. 9 kişi rakibe karşı G.Saray istediklerini yapamadı.
Rakibi açabilmen lazım... Maç sıkıştı, aslında 11'e 9 gibi oynanmadı. Son penaltı olmasa berabere bitecekti belki de.
Son olarak birkaç kelime de Lazio maçıyla ilgili edeyim. Galatasaray elenmedi, hâlâ şansı var açıkçası ama dünkü oyunda savunma ağırlıklı tercih yaptı diye sorgulamam. Çünkü Mustafa hoca takımın gücüne güveniyor.
MHK hata yaptı
Aziz Yıldırım, genç hakem istediğini açıklarken Deniz Ateş Bitnel'in adını vermişti. Burada tuzağa düştü MHK... Fırat Aydınus'un, Hüseyin Göçek'in maçı var mıydı? Versenize bu maçlara...
İstediler diye genç hakem vermek zorunda mısın? Hakem gelip Özer'e diyor ki "Sakın şöyle yapma." Bu maç Süper Lig'de değil 2. Lig'de yayınlanmayan bir maçta olsa aranda halledersin. Hava yapıyorlar. Ben olsam mesela Aykut'u atmazdım. Oyunun tansiyonundan itiş-kakış... Sarı kartı var adamın, kafanı çevir git. Yumruk atmıyor, tükürmüyor, bir şey yapmıyor. Hakemler bazen idare etmeli.
Bu arkadaş yönetmeye çalıştı ama olmadı.
DİĞER HABERLER
-
Ziraat Türkiye Kupası final maçında Trabzonspor, TÜMOSAN Konyaspor karşısında 79. dakikada P. Onuachu’nun penaltıdan attığı golle skoru 2-1 yaptı. İşte o pozisyon... -
Ziraat Türkiye Kupası final maçında Trabzonspor ile TÜMOSAN Konyaspor karşı karşıya geldi. Bordo-mavililer, Paul Onuachu'nun kaydetmiş olduğu şık golle öne geçti. Ardından TÜMOSAN Konyaspor, Muleka'nın golü ile skoru eşitledi. Trabzonspor, 79. dakikada Onuachu'nun kaydettiği penaltı golü ile yeniden öne geçti. İşte maçın golleri... -
Ziraat Türkiye Kupası finalinde Paul Onuachu'nun golleri ile TÜMOSAN Konyaspor'u 2-1 mağlup eden Trabzonspor, üst üste üçüncü kez çıktığı kupa finalinde mutlu sona ulaştı. İşte detaylar...