Ara transfer döneminin harcama limitlerini açıklandı
Son dakika haberi: TFF, ara transfer dönemi harcama limitlerini açıkladı.
- Süper Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 10 Ocak 2024 17:38
- Güncelleme Tarihi: 10 Ocak 2024 18:07
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2023-2024 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini ikinci transfer ve tescil dönemi için belirledi.
TFF'den yapılan açıklamaya göre, takımların harcama limitleri şöyle:
Galatasaray - 2.55 Milyar TL
Fenerbahçe - 2.14 Milyar TL
Trabzonspor - 1.29 Milyar TL
Beşiktaş - 1.19 Milyar TL
İŞTE O LİSTE
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları teknik direktör İsmail Kartal önderliğinde başladı. Sarı-lacivertlilerde son olarak flaş bir gelişme yaşandı. Kanarya'da takımdaki o yıldız ismin Şampiyonlar Ligi 2. Ön Eleme maçında oynanacak olan Gornik Zabrze mücadelelerinde forma giyemeyeceği öğrenildi. -
Elliot Anderson'u 132 milyon Euro karşılığında Manchester City'a transfer etmeye hazırlanan Nottingham Forest, rekor satışın gerçekleşmesinin ardından yönünü Oulai'ye çevirecek. İşte İngiliz basınında yer alan o haber ve transferde yaşanan sıcak gelişmeler... -
Transfer döneminin başlamasıyla birlikte çalışmalarını hızlandıran Galatasaray yönetimi, önceliği orta saha transferine verdi. Şampiyonlar Ligi'nde iddialı bir kadro kurmayı hedefleyen sarı-kırmızılılar, sürpriz bir ismi daha gündemine aldı. Brezilya basınında yer alan haberlere göre Galatasaray'ın yakından ilgilendiği Danilo için kulübü astronomik bir bonservis bedeli talep etti. İşte detaylar... | GALATASARAY HABERLERİ