Milliler Fransa'da iş yapar
Henüz yolun başındayız ama bu takım Avrupa Şampiyonası'nda da yüzümüzü güldürür
- A Milli Futbol Takımı Haberleri
- Giriş Tarihi: 14 Ekim 2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 14 Ekim 2015 02:30
Çünkü takımın içinde horozlar fazlaydı. Şimdi bir tek "Arda" kaldı. Bakın son maçlarda çok iyiyiz.
Fatih hoca şimdi gördü. Nerede yanlış yaptım? Nerede doğru yaptım biliyor ona göre çözüm bulacaktır. Ancak önce şunu bir halletmemiz lazım; bizde oynayan profesyonel futbolcuları önce heyet muayenesinden geçirdikten sonra iki ayda bir psikolojik antrenmandan geçirmemiz lazım. Bunu neden yazıyorum?
Gökhan Töre denen adam, kusura bakmayın futbolcu demiyorum!
İyi top atarmış, iyi çalım atarmış! Hepsi hikaye!
Benim takımımı böylesine önemli bir maçta, bu dakikada 10 kişi bırakan adam kolay kolay bir daha milli takıma gelmesin kardeşim.
Gol kurtarırken atılırsın, gole giden futbolcuyu indirip atılırsın, anlarım! Hepsi tamam ama böyle aptalca bir faul yapıp atılırsan bu Türkiye'yi satmaktan başka bir şey değildir. Kusura bakmayın. Psikolojik baskı altında oynuyorsun.
Forvetin de yok. Böyle oynuyoruz. Biri çıkıyor her şeyi mahvetmenin fitilini ateşliyor! Ben bir tip adamı Milli takımda istemiyorum. Çünkü bu tip adamlar bizi yarın Avrupa'da da aynı hataları yapar, yakarlar!
Dün akşam Gökhan Töre, resmen takım arkadaşının enerjisini sattı. Arda'nın haline çok üzüldüm.
Arda bir de maçsız, gelip burada son enerjisini harcıyor. Gökhan çıkıp az kalsın onun, diğerlerinin çabasını bir anda boşa çıkaracaktı. Gökhan Töre şükretsin de bu maç mutlu bitti. 20-30 kurban kesip dağıtsın ki bu maçı kazandık. Golü attığımız dakika çok mükemmeldi; 89... Ne geç ne erken! Selçuk bu golü atmasa Gökhan Töre kendini kurtaramayacaktı.
Bu Milli Takım Fransa'da iş yapar! Daha yolun başındayız. 2-3 yıl sonra hayalimizdeki
takıma kavuşuruz.
Tribünler rengarenk olmamalı
Konyalılar'a bir uyarım var. Tribünlerde rengarenk formalarla gelmişler. Bırakın artık kulüp olayını. Milli maçta her yer kırmızı beyaz olmalı. Bırakın G.Saray, Fener, Beşiktaş'ı...
Milli maçta Türkiye olalım. Bakın buradan Federasyon başkanına sesleniyorum; Lütfen nerede oynayacaksak oraya TIR gönderin Milli Takım'ın formalarını satın. Hollanda'da maç seyrettim hepsinin renkleri aynı!
DİĞER HABERLER
-
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, sponsorluk anlaşması için düzenlenen imza töreninde açıklamalarda bulundu. Hacıosmanoğlu, A Milli Takımımızın da yer alacağı 2026 Dünya Kupası için dikkat çeken ifadeler kullandı. -
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, A Milli Futbol Takımımızın Teknik Direktörü Vincenzo Montella hakkında konuştu. İşte o sözler... -
A Milli Takımımız, uzun yılların ardından Dünya Kupası'nda boy gösterecek. Son olarak Bizim Çocuklar için Dünya Kupası'na özel şarkısı yayınlandı.