Doğru işler yaptık

Galibiyetten ötürü teknik direktör Fatih Terim dahil tüm futbolcuları ayrı ayrı tebrik ederiz

Öncelikle dün Ankara'da yaşadığımız "Terör" olayı için Türk insanına "Geçmiş olsun" diyelim. Çünkü yaşanan çok büyük bir acı var ortada. Dün ASpor'da yapacağımız "Takım oyunu" programını da bu yaşanan büyük acı olay nedeniyle iptal ettik.
Tamam, A Milli Takım futbolcularımız, Çek Cumhuriyeti karşısında deplasmanda olmalarına rağmen güzel bir sonuç aldı.
Teknik direktör Fatih Terim dahil tüm futbolcuları ayrı ayrı tebrik ederiz. İnşallah Konya'da da İzlanda ile yapacağımız karşılaşmada işi bitirip ümitlerimizi devam ettirirler.
Keşke şu bombalama olayı olmasaydı da dünkü galibiyetin sevincini bütün Türkiye doya doya yaşasaydı.
Karşılaşmada Selçuk'un penaltıdan attığı gole kadar sabırla geldik. Rakibi hep kontrol ettik. O golün sonrasında da çok iyi oynadık.
Hep düzgün işler yaptık.
Fatih hoca da oyuna doğru yerlerde müdahelelerde bulundu.
Tamam karşı taraf, "Ununu eleyip, eleğini çoktan duvara asmış" ama bizim de daha önceki maçlarda da dün Çek Cumhuriyeti önündeki gibi bu tarz oynamamız gerekirdi.

Önce takımla oynuyor
İşte insan buna kızıyor. Hem Fatih hoca hem de millilerimiz bize bu sıkıntıyı, heyecanı ve başarıyı yıllarca yaşatıyorlar.
Aslında Fatih hocaya şu lakabı takmak lazım; İşkenceci hoca! Önceleri takımla çok oynuyor, sonralarda da doğru işler yapıyor.
Tamam galip geldik, özellikle attığımız penaltı golünden sonra çok iyi işler yaptık.
Arda'nın attırdığı ikinci golde rakip defansın boyu topa kafa vuracağım diye 5 cm uzadı sanki!
Hakan Çalhanoğlu ile Mehmet Topal'ın rakip kalede pozisyona girdikleri açı aynı.
Ama vuruş teknikleri farklı olduğu için biri gol oldu diğeri de herkesi üzdü!
61. dakikada Serdar'ın düşürülmesiyle kazandığımız penaltıda hakem doğru karar verdi.
O pozisyonda Novak, Serdar'a çok ince bir hereket yaptı ama hakem Martin Atkinson doğru kararla penaltıyı verdi. Ancak o pozisyon bence bariz gol şansıydı.
Hakemin çıkardığı kartın rengi kırmızı olmalıydı.
Hani hiç sarı kartı göstermese birşey demeyeceğim ama kart vereceksen çıkacak olan kartın rengi kırmızı olmalıydı.

Konya'yı mı göreceğiz!
Özellikle attığımız golden sonra Çek Cumhuriyeti'ne hiç pozisyon vermedik. İş Konya'daki İzlanda maçına kaldı.
Hani bir laf vardır ya, "Anyayı mı göreceğiz? Konya'yı mı?" bunu iki gün sonra yaşayacağız.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.