İddaa para basıyor
Spor Toto Teşkilat Başkanlığı'nın hasılatı, 31 Ağustos-31 Aralık 2010 döneminde, bir önceki yılın aynı dönemine göre, yüzde 48'lik artışla 560 milyon TL'ye ulaştı.
- Genel Haberleri
- 10 Haziran 2011, 10:47:02, Güncelleme: 10 Haziran 2011, 10:47:32
15 Ağustos-31 Aralık 2009'da 1 milyar 176 milyon TL hasılat gelirini kasasına koyan Spor Toto Teşkilatı, 15 Ağustos-31 Aralık 2010 döneminde ise 1 milyar 736 milyon TL'lik hasılata ulaştı. Her iki dönemin karşılaştırılması sonrasında 560 milyon TL'lik bir hasılat artışı sağlandı.
''SPOR TOTO'' İSMİ, SÜPER LİG MAÇLARINA BAHİS ORANINI ARTIRDI
Süper Lig'in isminin ''Spor Toto Süper Lig'' olması sonrasında iddaaseverler, oynanan oyunlar içinde yeni isimli lige daha fazla ilgi göstererek, yüzde 11'lik bir artış sağladı.
Bir önceki sezonda toplamda oynanan oyunlar içinde yüzde 5'lik bir oran yakalayan ''İddaa'', bunu ''Spor Toto'' ismiyle yüzde 11'e yükseltti. 2009-2010 sezonunda iddaaseverler 2 milyar 602 milyon TL'Lik oyun oynarken, geride kalan 2010-2011 sezonunda ise bu oran 3 milyar 707 milyon TL'ye yükseldi. İki yılın karşılaştırılması sonrasında ise 1 milyar 105 milyon TL'lik bir rakam ortaya çıktı.
200 MİLYON TL VERDİ, ŞİMDİDEN 560 MİLYON TL ALDI
Spor Toto Süper Lig için 5 yılda 200 milyon TL ödeyen teşkilat başkanlığı, 6 ayda elde ettiği 560 milyon TL'lik hasılatla reklam harcamalarını kapatarak kara geçmeyi başardı.
Ligin isim sponsorluğu için yıllık 40 milyon TL'yi kasasından çıkaran başkanlık, geride kalan sezon içindeki 6 aylık dönemde 560 milyon TL hasılat payı elde ederek, verdiği rakamın yaklaşık 3 katına yakın bir tutarı kazandı.
''SPOR TOTO'' İSMİ, SÜPER LİG MAÇLARINA BAHİS ORANINI ARTIRDI
Süper Lig'in isminin ''Spor Toto Süper Lig'' olması sonrasında iddaaseverler, oynanan oyunlar içinde yeni isimli lige daha fazla ilgi göstererek, yüzde 11'lik bir artış sağladı.
Bir önceki sezonda toplamda oynanan oyunlar içinde yüzde 5'lik bir oran yakalayan ''İddaa'', bunu ''Spor Toto'' ismiyle yüzde 11'e yükseltti. 2009-2010 sezonunda iddaaseverler 2 milyar 602 milyon TL'Lik oyun oynarken, geride kalan 2010-2011 sezonunda ise bu oran 3 milyar 707 milyon TL'ye yükseldi. İki yılın karşılaştırılması sonrasında ise 1 milyar 105 milyon TL'lik bir rakam ortaya çıktı.
200 MİLYON TL VERDİ, ŞİMDİDEN 560 MİLYON TL ALDI
Spor Toto Süper Lig için 5 yılda 200 milyon TL ödeyen teşkilat başkanlığı, 6 ayda elde ettiği 560 milyon TL'lik hasılatla reklam harcamalarını kapatarak kara geçmeyi başardı.
Ligin isim sponsorluğu için yıllık 40 milyon TL'yi kasasından çıkaran başkanlık, geride kalan sezon içindeki 6 aylık dönemde 560 milyon TL hasılat payı elde ederek, verdiği rakamın yaklaşık 3 katına yakın bir tutarı kazandı.
DİĞER
DİĞER HABERLER
-
Anavatanı Kızıldeniz olan ve son dönemlerde özellikle Doğu Akdeniz'de de görülen balon balığını tehlikeli kılan birçok unsur var. Eti zehirli olan balon balıkları öldürüyor mu? İşte merak edilen tüm detaylar... -
AXA Sigorta Efeler Ligi 19. hafta maçında Fenerbahçe Parolapara Erkek Voleybol Takımı, Galatasaray HDI Sigorta'yı konuk edecek. Maçın yayın saati ve kanalı sporseverler tarafından merak ediliyor ve arama motorlarında araştırılıyor. Peki, Galatasaray HDI Sigorta - Fenerbahçe Parolapara maçı hangi kanalda? Saat kaçta? -
MasterChef yarışmasını takip eden izleyiciler Tanya isminin anlamını araştırıyor. MasterChef Tanya'nın hayatı izleyiciler tarafından araştırma konusu olmaya devam ediyor. Kendine has şivesi ile dikkatleri üzerine çeken MasterChef Tanya'nın nereli olduğu çok merak edilmişti. Tanya yarışmaya Kıbrıs'tan katılıyor. Tanya isminin anlamı merak konusu. Peki MasterChef Tanya evli mi?