Ali Fatinoğlu'ndan Mustafa Cengiz'e gönderme!

1 | 14
Galatasaray'da önceki seçimde başkan adayı olan Ali Fatinoğlu, sarı-kırmızılıların gündemine yönelik flaş açıklamalarda bulundu.

Galatasaray'ın en son seçimdeki başkan adaylarından Ali Fatinoğlu, sarı-kırmızılı ekibin gündemine dair önemli açıklamalarda bulundu.

2 | 14

Ali Fatinoğlu'nun Radyospor'a yaptığı açıklamanın satır başları ise şu şekilde;

3 | 14

"TERİM'DEN BAŞKASI OLSA DURUMU KALDIRAMAZDI"

Son 4 maçta Galatasaray'da futbol anlamında sorunlar var. 60.dakikadan itibaren koşamayan, sürekli sakatlıklar yaşayan bir takım var. Fatih Terim dışında başka bir hoca olsaydı bu durumu taşıyamayabilirdi. Terim'in yeri ve kredisi çok fazla. Bir futbol takımında maçtan önce futbolcular sakatlanıyorsa, sağlık ekibi ya da antrenman ekibi, buradaki görevini tam yapmıyor demektir.

4 | 14

Ben Mayıs ayındaki seçimde 3 tane profesörle sağlık kurulu kurmuştum. Bu futbolculara ciddi paralar veriliyor. Döviz artışıyla da tamamen arttı. Yüksek paralar verilen futbolcuları her şeyiyle kontrol altına almak zorundayız. Fabrikalarda makinelere bakımlar yapılıyor. Günlük ya da yıllık bakımlar.

5 | 14

Futbolcuların da yaşamları kontrol altında olmalı, testleri düzgün yapılmalı. İşin bilimsel olarak yönetilmesi gerekir diye düşünüyorum. Tüm bileşenlere baktığımızda ortada bir yanlış olduğu, problem olduğu ortadadır.

6 | 14

"GALATASARAY YÖNETİMİ İCRAAT YAPMALIYDI"

Galatasaray'a dışarıdan birileri operasyon yapmaya kalkarsa, bütün camia kenetlenir. Başkan Mustafa Cengiz'in açıklamalarını yetersiz buldum. İstifa talebinde bulundu. TFF, istifa etmediğinde ne yapacağını da söylemeliydi.

7 | 14

Toplu olarak bir hareket olması gerekiyordu. Ya da TFF önüne gidip, "Siz istifa edene kadar ben burada oturma eylemi yapıyorum" diyecek. Ya da UEFA'ya şikayet dilekçesi verecek. İlgili kurum da bunun tespitini yapacak, inceleyecek. Galatasaray yönetimi icraat yapmalı.

8 | 14

"ALİ DÜRÜST GALATASARAY'IN HAKLARINI KORUMALI"

Ali Dürüst istifa ettirildi. Bu ne kadar büyük bir hatadır. TFF'de Başkanvekili ve Galatasaraylı. TFF karar alacak ve 2 numaralı koltukta olan kişi istifa ediyor. Neden istifa ediyorsun? Galatasaray'ın haklarını korusana. Galatasaray kontenjanının bitirmeye yetkin yok. Sen orada mücadele etmek zorundasın. Kararlar senin yanında alınacak. Operasyon varsa çıkıp anlatsın.

9 | 14

İstifa ettiğinde, "TFF'de size bir operasyon var buna dayanamıyorum, katlanamıyorum. Sizi de koruyamıyorum. Bu yüzden istifa ettim" demektir. Ali Dürüst, operasyon var diye mi istifa etti? Son habere göre devam edecek. Ali Dürüst'ü bu kararından dolayı tebrik ediyorum. Galatasaray'ın haklarını korumasını bekliyorum. İlk görevi federasyon yönetimini topluca istifa ettirmesidir.

10 | 14

"VERİLEN CEZALARI ÇOK AĞIR BULDUM"

Fatih Terim'e 10 maç ceza verildi. Bu adam ne yaptı? Ceza verilen futbolcular ne yaptı? Cezaları çok ağır buldum. Bu cezaları veriyorsanız lig bitmez. Bütün takımlarda hemen hemen bu tarz hareketler var. Böyle bir şey var mı? Samsunspor'da Serkan Aykut hakeme zıplayarak yumruk attı. Aldığı ceza hatırladığım kadarıyla 10 maçtı. Fatih Terim 10 maç ceza aldı. Bu olabilir mi?

11 | 14

"DEMİRÖREN'İN BİRİLERİNİ KAYIRALIM DİYE BİR TAVRI YOK"

Yıldırım Demirören son derece muallim, sakin ve aklı başında bir adamdır. Onu kayıralım, bunu kayıralım diye bir tavrı yok. Kendi gözlerimle gördüm. Orada başka şeyler dönüyor olabilir. Sayın Demirören'in yanındaki Cengiz Zülfikaroğlu da aklı başında biri. Bir eyyam ya da operasyon hissetmedim. Bu kararlar eğer çıkıyorsa, kararların çıktığı kurumları incelemek lazım. Kurullar da TFF'ye bağlı. Orada da Ali Dürüst var. Ali Dürüst'ün görevi de bellidir.

12 | 14

"GALATASARAY'A KÖTÜLÜK YAPMAK KİMSENİN HAKKI DEĞİLDİR"

Fatih Terim'e karşı bir operasyon var mı? Var. Galatasaray bu cezalar sonrası etkilenecek. Zaten takım kötü oynuyor. Bir de üstüne bu cezalar… Konya maçı ortada. Sen bir de bu takıma uyduruk bir penaltı verirsen bu takım nasıl puan alacak? Başakşehir ile aradaki fark da açıldı. Sportif başarı önemli. Galatasaray'a karşı kötülük yapmak kimsenin hakkı değildir.

13 | 14

"GÜMÜŞDAĞ TFF BAŞKANI OLMAK İSTERSE OY VERMEYİZ"

Galatasaraylıların üstüne bu kadar gelmeleri iyi değil. Mustafa Cengiz, yarın görevi bırakır da görevi biz alırsak, TFF'nin görevi derhal bırakması gerekir. Bunu çok net söyleyeyim. Mayıs ayındaki seçimde Başakşehir Başkanı TFF başkanı olmak isterse, biz ona oy vermeyiz. Galatasaray'ın üstüne kimse oyun oynamasın.

14 | 14

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.