Fenerbahçe 6'nın peşinde

1 | 6
Fenerbahçe, Avrupa Ligi'nde 6'nın peşinde!

Fenerbahçe için grup aşaması sorun değil... Sarı-lacivertliler bu kupada 5 kez gruplarda boy gösterdi. Kanarya hepsinde de adını bir üst tura yazdırmayı başardı. Şimdi hedefi 6. kez grup aşamasını geçerek Bakü'deki finale doğru yürümek.

2 | 6

2006-07 (3. OLDU)

Newcastle (İngiltere), Celta (İspanya), Palermo (İtalya) ve E.Frankfurt (Almanya) grubunda yer aldı. 3. sırada tamamlayarak bir üst tura çıktı. Ancak AZ Alkmaar'a elendi.

3 | 6

2009-10 (LİDER)

Twente (Hollanda), Sherrif (Moldova), Steaua Bükreş (Romanya) ile eşleşti. 6 maçın 5'ini kazanıp lider çıktı. 2. Tur'da Lille'e 1-1 ve 2-1'lik skorlarla elenmekten kurtulamadı.

4 | 6

2012-13 (LİDER)

M'Gladbach (Almanya), Marsilya (Fransa) ve Limasol (K.Rum Kesimi) ile aynı gruptaydı. 13 puanla zirvede tamamladı. 2. Tur'da BATE'yi, 3. Tur'da V.Plzen'i çeyrek finalde de Lazio'yu eledi. Kupa yolculuğuna yarı finalde Benfica son verdi

5 | 6

2015-16 (İKİNCİ)

Ajax (Hollanda), Celtic (İskoçya), Molde (Norveç) ile eşleşti. Grubu 2. bitirdi. 2. Tur'da Lokomotiv Moskova'yı eledi. 3. Tur'da ise hakem faciası sonucu Braga'yı elendi.

6 | 6

2016-17 (LİDER)

Manchester United (İngiltere), Feyenoord (Hollanda) ve Zorya (Ukrayna) ekipleriyle aynı gruptaydı. ManU'yu geçip grubu lider bitirdi. Üst turda Krasnodar'a elendi. Kupayı, grupta geçtiği Manchester United kazandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.