Arsenal - Fenerbahçe maçının Twitter yorumları
- Fenerbahçe Galerileri
- Giriş Tarihi: 27 Ağustos 2013 23:33
Arsenal-Fenerbahçe dostluk maçına hoş geldiniz
Sol bekte Caner'den daha iyi oynarım bonservisimde yok beni düşünür müsünüz? @Fenerbahce
Fenerbahçe resmen kötü evlat gibi. Atsan atılmaz. Satsan satılmaz. Ne yaparsa yapsın yine de seviyoruz
Sen savaş! Yenilsen de kızmayız. İyi gün taraftarı değiliz. Son sözümüz Fenerbahçe!
Arsenal'de Arsene Wenger’in geleceği konuşulmaya başlanmıştı ki.. Fenerbahçe adamın imdadına yetişti
Ramsey, “Keşke her gün Fenerbahçe ile maç yapsak” dese haksız mı?
Fenerbahçe; koşmayan kel adamı, formsuz Miro'yu, hatta o hiç gülmeyen Kocaman yürekli adamı çok ama çok özlüyor
Fenerbahçe'nin Arsenal gibi oynamaya çalışması çok anlamsız değil mi? Bir tarafta Selçuk diğer tarafta Ramsey
İngiliz spikeri: "Fenerbahçe'nin CAS'ın kararını beklemesine gerek yok. Arsenal yardımcı oluyor mahkemeye"
Drogba 15 maçta 15 gol attı Arsenal'e. Fenerbahçe 2 maçta 1 gol atamadı
Vurduğun gol olsun Fenerbahçe dedik ama vurabilse gol olacak vuramıyor ki
Fenerbahçe Ramsey’i meşhur etti. Adam Fenerbahçe’yi gördüğünde içine Messi & Ronaldo kaçıyor
Fenerbahçe Alex-Niang ikilisinden beri kontraya çıkamıyor. Hatta Santos'u ekle. Kontraya çıkamayan takım ilerde baskı kurar o da yok
Mucizeyi beklesek de Londra'da Fenerbahçe sesinin yankılanması yeter. İyi ki Fenerbahçeliyiz
Fenerbahçe bekleri bu sezon hiç yapmadıkları kadar ortayı 20 dakika içinde yaptılar.Ama kafa toplarında etkili olabilecek bir tane adam yok!
Ramsey'e gol attırıyorsun. Birçok insana ölüm korkusu yaşatıyorsun. Buna hakkin var mı ha var mı F.Bahçe?
Stressiz bir Fenerbahçe maçı izlemeyeli yıllar olmuş. Nasıl seyretmemiz gerektiğini bile bilemedik
Fenerbahçe'nin ihtiyaçları listesi 1-Yeni başkan 2-Yeni hoca 3-Alex
Ramsey, Premier Lig'e de gel kardeşim, hep Fenerbahçe hep Fenerbahçe
Deplasmanda stadı Fenerbahçe tezahüratlarıyla inleten herkesin sesine yüreğine sağlık, helal olsun size !!!!
Fenerbahçe Oyuncuları = Hamit
Fenerbahçe direkleri niye dövüyor ki?
Dünya kadar orta sahası olup da Selçuk Şahin’i oynatan takıma Fenerbahçe denir
Alex giderken Fenerbahçe'yi de götürmüş galiba