Arsenal - Fenerbahçe maçının Twitter yorumları

1 | 30
Devler Ligi play-off'unda Arsenal elenen Fenerbahçe'de, taraftarlar sosyal medyada görüşlerini dile getirdiler. İşte yorumlar:
2 | 30

Arsenal-Fenerbahçe dostluk maçına hoş geldiniz
3 | 30

Sol bekte Caner'den daha iyi oynarım bonservisimde yok beni düşünür müsünüz? @Fenerbahce
4 | 30

Fenerbahçe resmen kötü evlat gibi. Atsan atılmaz. Satsan satılmaz. Ne yaparsa yapsın yine de seviyoruz
5 | 30

Sen savaş! Yenilsen de kızmayız. İyi gün taraftarı değiliz. Son sözümüz Fenerbahçe!
6 | 30

Arsenal'de Arsene Wenger’in geleceği konuşulmaya başlanmıştı ki.. Fenerbahçe adamın imdadına yetişti
7 | 30

Ramsey, “Keşke her gün Fenerbahçe ile maç yapsak” dese haksız mı?
8 | 30

Fenerbahçe; koşmayan kel adamı, formsuz Miro'yu, hatta o hiç gülmeyen Kocaman yürekli adamı çok ama çok özlüyor
9 | 30

Fenerbahçe'nin Arsenal gibi oynamaya çalışması çok anlamsız değil mi? Bir tarafta Selçuk diğer tarafta Ramsey
10 | 30

İngiliz spikeri: "Fenerbahçe'nin CAS'ın kararını beklemesine gerek yok. Arsenal yardımcı oluyor mahkemeye"
11 | 30

Drogba 15 maçta 15 gol attı Arsenal'e. Fenerbahçe 2 maçta 1 gol atamadı
12 | 30

Vurduğun gol olsun Fenerbahçe dedik ama vurabilse gol olacak vuramıyor ki
13 | 30

Fenerbahçe Ramsey’i meşhur etti. Adam Fenerbahçe’yi gördüğünde içine Messi & Ronaldo kaçıyor
14 | 30

Fenerbahçe Alex-Niang ikilisinden beri kontraya çıkamıyor. Hatta Santos'u ekle. Kontraya çıkamayan takım ilerde baskı kurar o da yok
15 | 30

Mucizeyi beklesek de Londra'da Fenerbahçe sesinin yankılanması yeter. İyi ki Fenerbahçeliyiz
16 | 30

Fenerbahçe bekleri bu sezon hiç yapmadıkları kadar ortayı 20 dakika içinde yaptılar.Ama kafa toplarında etkili olabilecek bir tane adam yok!
17 | 30

Ramsey'e gol attırıyorsun. Birçok insana ölüm korkusu yaşatıyorsun. Buna hakkin var mı ha var mı F.Bahçe?
18 | 30

Stressiz bir Fenerbahçe maçı izlemeyeli yıllar olmuş. Nasıl seyretmemiz gerektiğini bile bilemedik
19 | 30

Fenerbahçe'nin ihtiyaçları listesi 1-Yeni başkan 2-Yeni hoca 3-Alex
20 | 30

Ramsey, Premier Lig'e de gel kardeşim, hep Fenerbahçe hep Fenerbahçe
21 | 30

Deplasmanda stadı Fenerbahçe tezahüratlarıyla inleten herkesin sesine yüreğine sağlık, helal olsun size !!!!
22 | 30

Fenerbahçe Oyuncuları = Hamit
23 | 30

Fenerbahçe direkleri niye dövüyor ki?
24 | 30

Dünya kadar orta sahası olup da Selçuk Şahin’i oynatan takıma Fenerbahçe denir
25 | 30

Alex giderken Fenerbahçe'yi de götürmüş galiba
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.