Gazişehir-Beşiktaş maçından kareler
Süper Lig'in 4. haftasında ligin yeni ekiplerinden Gazişehir Gaziantep sahasında Beşiktaş'ı ağırladı. Karşılaşmanın henüz ilk dakikalarında penaltıdan bulduğu golle öne geçen Gazişehir mücadeleyi 3-2 kazanarak 3 puanı hanesine yazdırdı. Siyah-Beyazlılar'ın 9 kişi tamamladığı karşılaşmada Umut Nayır oyuna girdikten yalnızca 10 saniye sonra topu filelerle buluşturmayı başardı. İşte maçtan kareler...
2 | 68
3 | 68
4 | 68
5 | 68
6 | 68
7 | 68
8 | 68
9 | 68
10 | 68
11 | 68
12 | 68
13 | 68
14 | 68
15 | 68
16 | 68
17 | 68
18 | 68
19 | 68
20 | 68
21 | 68
22 | 68
23 | 68
24 | 68
25 | 68