Aboubakar'dan Süper Lig devine mesaj! "Bedava gelirim"
- Beşiktaş Galerileri
- Giriş Tarihi: 26 Ağustos 2020 15:52
Porto'da forma giyen Aboubakar ile flaş gelişme yaşandı.
SÜRPRİZ HAMLE GELDİ
Beşiktaş'ta forma giydiği dönemde attığı gollerle taraftarların gönlünde taht kuran yıldız forvetten sürpriz hamle geldi...
Bir dönem Beşiktaş'ın yanı sıra Fenerbahçe ile de ismi anılan Kamerunlu golcü Süper Lig devine gelmek için haber gönderdi.
Ağır sakatlık geçirmesinin ardından Porto'da yedek kulübesine mahkum kalan 28 yaşındaki golcüyü menajerler Beşiktaş'a önerdi.
"BONSERVİSİMİ ALIRIM"
Siyah-beyazlı takıma yeniden dönmek için son derece istekli olan Aboubakar'ın menajerler aracılığıyla "Bonservisimi alırım" şeklinde mesaj gönderdiği öğrenildi.
Milliyet'in haberine göre, Burak Yılmaz'ın gitmesinin ardından forvet arayışlarına hız veren Beşiktaş yönetiminin bu talep karşısında nasıl hareket edeceği merak konusu.
TARAFTARLARA ÜÇLÜ ÇEKTİRMİŞTİ
Aboubakar 2017'de Vodafone Park'ta oynanan Şampiyonlar Ligi grup maçında Beşiktaş'a karşı forma giymiş, 1-1 sonuçlanan karşılaşmanın ardından siyah-beyazlı taraftarlara üçlü çektirmişti.