Fenerbahçe'nin Benfica eleme ihtimali açıklandı! İşte o oran

Son dakika Fenerbahçe haberleri: Şampiyonlar Ligi 3. eleme turunda Feyenoord'u eleyerek adını play-off turuna yazdıran Fenerbahçe, bu turda Benfica ile eşleşti. İlk maçı 20 Ağustos'ta İstanbul'da, rövanş maçını ise 27 Ağustos'ta Portekiz'de oynayacak olan sarı-lacivertlilerin rakibini eleme ihtimali belli oldu. İşte detaylar... (FB spor haberi)

Şampiyonlar Ligi 3. eleme turunda Fenerbahçe, 2-1 yenildiği maçın rövanşında sahasında Feyenoord'u konuk etti.

Sarı-lacivertliler, rakibini 5-2 mağlup ederek adını play-off turuna yazdırdı.

Kanarya'ya galibiyeti getiren golleri Archie Brown, Jhon Duran, Fred, Youssef En-Nesyri ve Anderson Talisca kaydetti.

Bu sonuçla play-off turuna yükselen Fenerbahçe, bu turda Portekiz ekibi Benfica ile eşleşti.

Sarı-lacivertliler ilk maçı 20 Ağustos Çarşamba günü İstanbul'da, rövanş maçını ise 27 Ağustos Çarşamba günü Portekiz'de oynayacak.

Benfica'yı eleyerek adını Şampiyonlar Ligi'ne yazdırmak isteyen Fenerbahçe'nin rakibini eleme ihtimali açıklandı.

Football Meets Data adlı veri sitesi Şampiyonlar Ligi play-off turundaki eşleşmelerin istatistiki verilerini paylaştı.

İşte play-off eşleşmelerindeki turlama ihtimalleri:

Karabağ (%52) - Ferencvaros (% 48)

Bodo/Glimt (%58) - Strum Graz (%42)

Kopenhag (%63) - Basel (%37)

Kızılyıldız (%64) - Pafos (%36)

Club Brugge (%66) - Rangers (%34)

Celtic (%90) - Kairat Almaty (%10)

Benfica (%68) - Fenerbahçe (%32)

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.