Rahat uyuyacak mı?
Bülent Yıldırım, verdiği kararlarla başka bir Fenerbahçe maçı yönetmeyi garantiye aldı
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 03 Mayıs 2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 03 Mayıs 2015 02:01
Arkadaşlar bakın; Türkiye'de hakemler maçlara köküne kadar tesir ediyorlar.
Şimdi size 7 tane gol atılmış maçta iki tane dönüm noktası söyleyeceğim:
1- Dakika 43: İki dakika sonra half-time olacak. İki takım da dinlenecekler, sakinleşecekler, devreye önde girmek büyük avantajdır. Ama 43. dakikada Bülent Yıldırım, öyle bir eyyam faulü çalıyor ki evlere şenlik!.. 100 defa seyredin faul değil ve Balıkesir hücuma çıkacak. O top dönüyor maç 3-3 oluyor. Devre!..
2- Dakika 77; maç 4-3... Balıkesir hücum ediyor. Ceza alanı içinde tehlikeli bir pozisyon... Fenerbahçe'nin stoperleri zaten pimi çekilmiş el bombası... Alves, Egemen, Bekir; kimi oynatırsanız, oynatın.
Her an bir şey bekleyin. Yandan orta, Balıkesirli oyuncu, Egemen'in önünde yerde... Penaltı mı; hakem bakmıyor bile... Gol olsa ne olacak!..
Bakınız; Fenerbahçe'nin ismi, takım kadrosu, harcadığı para, yazılı, görsel basından aldığı destek; karşı tarafta da Balıkesirspor ve böyle bir maç... Kimse kimseyi aldatmasın. Türkiye'de futbol bu ve şu anda Fenerbahçe maç fazlasıyla lider...
Balıkesirsporlu futbolcuları da teknik adamları da tebrik ediyorum. Maçın içinde hakemin eyyam, köşe başı kararlarını bilmelerine ve yakalamalarına rağmen üzerine gitmediler. Bülent Yıldırım akşam rahat yatar mı; yatar. Çünkü artık onun için, başka bir Fenerbahçe maçı yönetmenin önü açıktır.
DiEGO SAHTEKAR!
Bana 'Fenerbahçe'nin sahadaki en iyi oyuncusu kim?' diye sorsanız. Bir tek Diego'nun ismini veririm.
Ama Diego yaramaz, ahlaksız, sahtekar bir adam...
Bize göre... Niye; hak ettiği parayı istemiş. Beyler söz verdiysen; mukavele yaptıysan, parasını ödeyeceksin.
Söz vermek başka şeye benzemez. Bütün bu tartışmaların içinde, Diego dün Fenerbahçe'nin en iyi adamıysa 'bu işte bir sakatlık var' demektir. Başkanından, teknik direktörüne, malzemecisine kadar...
Eyyamcılar, Şakşakçılar, Dolmuşçular
F.Bahçe maçı kazanırsa maç fazlasıyla lider olacak.
Seyirci derseniz yarıya yarıya...
Hala gelmiyor. 'Türkiye'de bu sene şahane lig oynanıyor' diyen eyyamcılar, şakşakçılar, dolmuşçular var! Ama seyirci yemiyor!
Pompayı yapa yapa topu patlattılar ama hala malı götürüyorlar!
Bu sene böyle gidecek, bu muazzam ligimizde birisi kör topal şampiyon olacak!
Herkese hayırlı işler...
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe Beko, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off yarı final serisi 4. maçında Anadolu Efes'i normal süresi 87-87 tamamlanan maçta uzatma sonunda 102-93 mağlup etti. İşte maçın detayları... -
Fenerbahçe Başkan Adayı Hakan Safi açıklamalarda bulundu. İşte o sözler... -
Fenerbahçe'de gerçekleşen Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda sarı-lacivertlilerin 35. başkanı seçilen Aziz Yıldırım'ın zaferini Yıldırım'ı destekleyenler Kadıköy'de böyle kutladı. İşte o anlar... | Son dakika Fenerbahçe haberleri