Hem fark, hem şov yaptı
Beşiktaş çocukken oynadığımız mahalle maçları gibi oynadı. Kolay sonuca gitti, güzel goller attı. Ama defansta hâlâ zaafları var...
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 01 Mayıs 2016 00:00
- Güncelleme Tarihi: 01 Mayıs 2016 11:38
Aynen öyle oldu dün gece. Kayserispor ne hücum yapabildi ne defans yapabildi.
Aslında Beşiktaş şu görüntüde bile arka tarafta zaafları olan bir takım.
Ama Kayserispor bundan yararlanamadı dün gece. Beşiktaş istediğini aldı.
Quaresma oynadığı dönemde fark da yaptı, futbol şovunu da. Daha fazla fark lazım olsa yapar mıydı, yapardı.
Aslında puan cetveline baktığınızda bazı şeyleri net görebiliyorsunuz.
Kayserispor'un şu ana kadar attığı gol (23) Mario Gomez'den az. Yani tek başına Mario Gomez (24) Kayserispor'dan fazla gol yapıyor.
Bugün Fener oynayacak.
Eğer bir terslik olmazsa o da buna benzer bir maçla rakibini geçer. Ondan sonrası artık kader mi dersiniz başarı mı dersiniz... Ne derseniz deyin. Siyah-beyazlılar hiçbir yoruma ve takıntıya mahal vermeden dün gece üç puanı çıkardılar. Güzel goller oldu.
Fotojenik. Siyah-beyazlıların zaten bu golleri atmasında bir sıkıntı yok, yemesinde var. Aynen geçen hafta olduğu gibi. Akhisar'a üç tane atıyorsunuz; üç de yiyorsunuz.
Yemeseniz ne olurdu, bugün çok farklı seyler. Güneş Bursa'da Akhisar'da çok farklı oynatıyor. Ama defans yönünden aynı güzel şeyleri söylememiz zor.
Dersi iki taraflı çalışacaksın futbolda.
Atacaksın ama yemeyeceksiniz.
Eskiden öyle derdik 'atar yemez amca'. Beşiktaş çok zaman 'atar ama, yer amca'yı oynuyor. Zaten bundan sonraki maçlarında atıp yemezse işi bitirecek.
Bu kadar basit. Ama o yememe şansını düşünebiliyor musunuz?
Dün akşamki maça göre bile bence hayır.
Beşiktaş yediğinden fazla atarsa şampiyonluğa ulaşacak.
Çünkü Beşiktaş'ın atıp yememe şansı çok zor.
Merdivene dikkat!
Beşiktaş'ın Bursa ile oynadığı maçtakigerginliği hariç kendi yuvasına dönmesi bu maçta çok net olarak gözüktü. Ama tribünlerde basamaklar boş değil.
Allah muhafaza bir olay olsa çok insan ölür. Ama Beşiktaş yönetimi herhalde diyor ki federasyona ceza öderiz kurtuluruz.
Ama bir de insan sağlığı var. Öncelikle bunu düşünmek lazım.
İnsan sağlığının her şeyden önemli olduğunu unutmamak lazım.
Vodafone Arena'nın zemini çok yeni yapılmasına rağmen buradan oldukça güzel gözüküyor.
Sahadaki futbolcuların yaptığı hareketlere göre de görüntü zemini doğruluyor.
DİĞER HABERLER
-
Süper Lig devlerinden Beşiktaş'ın transfer gündeminde yer alan Frank Anguissa ile ilgili sıcak gelişmeler yaşanıyor. İşte detaylar... -
Beşiktaş'ın 2026-2027 sezonu yurt dışı kamp çalışmalarının programı belli oldu. Kulüpten yapılan açıklamaya göre siyah-beyazlılar, yeni sezon hazırlıkları için 27 Haziran Cumartesi günü BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde bir araya gelecek. -
Son dakika BJK haberleri... A Spor muhabiri Efecan Öztürk, Beşiktaş'tan ayrılacak futbolcuyu ve transfer listesindeki isimlerle ilgili son gelişmeleri canlı yayında aktardı. İşte siyah beyazlı ekibin transfer gündemine dair son durumlar...