Toraman sarardı
Sarı kart gören İbrahim cezalı duruma düştü Kartal, G.Birliği maçına Toraman'sız çıkacak
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 10 Şubat 2012 00:00
- Güncelleme Tarihi: 10 Şubat 2012 02:07
Son haftaların başarısız takımı Beşiktaş 2 puan da Sivas'ta bıraktı. Siyah-beyazlı ekip 2 puan dışında İbrahim Toraman'ı da kaybetti. Maçın ilk yarısında rakibine sert bir faul yapan tecrübeli oyuncu gördüğü sarı kartla cezalı duruma düştü. İbrahim Toraman, G.Birliği maçında forma giyemeyecek.
İYİ MÜCADELE OLDU
Carvalhal'in bazen stoper, bazen ön libero bazen de sağ bek olarak kullandığı İbrahim Toraman Sivas seyircisi tarafından da ıslıklandı. Sivaslı olan İbrahim, "Bu hava ve saha şartlarında iyi mücadele oldu. Kazanmak için geldik ama olmadı, üzgünüz" dedi.
DİĞER HABERLER
-
Beşiktaş'ta gerçekleştirilen olağanüstü yönetim toplantısının ardından teknik direktör Sergen Yalçın'ın takımdaki geleceğine ilişkin nihai kararın verileceği belirtildi. İşte detaylar... -
Beşiktaş BOA Kadın Basketbol Takımı'nda başantrenörlük görevine Erman Okerman getirildi. -
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Beşiktaş Futbol Akademisi'nin açılış töreninde açıklamalarda bulundu. Bakan Bak, "İnanıyorum ki burada, hem A Milli Takım’da hem de Avrupa’da ülkemizi temsil edecek çok önemli sporcular yetişecek." dedi. Bakan Bak ayrıca "Türkiye yüzyılını sporun yüzyılı yapmayı hedefliyoruz" ifadelerini kullandı. İşte detaylar...