Ankara'nın 'gücü' kalmadı...
Her geçen hafta ligde kalma umutlarını kaybeden Ankaragücü, sahasında Manisaspor'a da mağlup olmaktan kurtulamadı...
- MKE Ankaragücü Haberleri
- Giriş Tarihi: 06 Şubat 2012 00:00
- Güncelleme Tarihi: 06 Şubat 2012 22:06
Hakemler: Aytekin Durmaz x, Bülent Gökçü x, Nihat Mızrak x
Ankaragücü: Bayram xx, Mehmet Çoğum xx, Aydın x, Ümit xx, İshak x, Gökhan xx, Muhammet x (Dk. 73 Serkan x), Veli xx, Kaan xx (Dk. 81 Mert x), Serol x, Aybars x (Dk. 54 Bilal xx)
Manisaspor: İlker xx, Ömer xx, Akaminko xx, Dixon xx, Ferhat xx, Yiğit xx, İlhan xx (Dk. 46 Mejolaro x), Harbuzi x (Dk. 66 Bekir x), Murat xx, Vucicevic xx, Makukula xx (Dk. 74 Kahe x)
Gol: Dk. 60 Vucicevic (Manisaspor)
Sarı kartlar: Dk. 6 Veli, Dk. 52 Aydın (Ankaragücü)
MAÇTAN DAKİKALAR
Spor Toto Süper Lig'de Ankaragücü ile Manisaspor arasında yapılan karşılaşmanın ilk yarısı golsüz berabere tamamlandı.
19. dakikada Vucicevic'in ceza alanı dışından yaptığı vuruşta, top uzak kale direğinin yanından auta gitti.
20. dakikada İlhan'ın sağ taraftan yaptığı ortada ceza alanı içinde uygun durumda topla buluşan Vucicevic'in kafayla yaptığı vuruşta, kaleci Bayram meşin yuvarlağı kornere tokatladı.
30. dakikada Ferhat'ın sol taraftan yaptığı ortada ceza alanı içinde iyi yükselen Makukula'nın kafayla yaptığı vuruşta, direğe çarpan top auta çıktı.
33. dakikada İlhan'ın ceza alanı dışından yaptığı vuruşta, top kaleci Bayram'da kaldı.
Karşılaşmanın ilk yarısı 0-0 berabere sona erdi.
56. dakikada Muhammet'in kullandığı korner atışında ceza alanı içinde iyi yükselen Aydın'ın yaptığı kafa vuruşunda, top az farkla auta gitti.
60. dakikada Makukula'nın ara pasıyla kaleciyle karşı karşıya kalan Vucicevic, düzgün bir vuruşla topu ağlarla buluşturdu: 1-0.
67. dakikada Mejolaro'nun ceza alanı dışından yaptığı vuruşta, üst direğe de çarpan top auta çıktı.
83. dakikada Mert'in ceza alanı dışından yaptığı vuruşta, top kaleci İlker'de kaldı.
Karşılaşma, Manisaspor'un 1-0 üstünlüğüyle sona erdi.
DİĞER HABERLER
-
Ankaragücü’nde bugün gerçekleştirilen olağan genel kurulda 1058 oyun 802'sini alan Faruk Koca, başkanlığa seçildi. Genel kurul sonunda açıklama yapan yeni başkan Koca, Ankaragücü'ne yakışır bir seçimi geride bıraktıklarını ifade etti. -
MKE Ankaragücü Kulübü, teknik direktörlük görevine Mustafa Dalcı'nın getirildiğini duyurdu. Gelecek sezon TFF 1. Lig'de mücadele edecek başkent ekibi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 2021-2022 futbol sezonunda takımın başında Mustafa Dalcı'nın olacağını duyurdu. -
Karadeniz ekibi, Ankaragücü’nden ayrılan Ganalı sol kanata teklif yaptı. Bonservisi Genk’te bulunan Paintsil, Rize’den 600 bin euro istedi.