ŞOV YAPMASI YANLIŞ
Beşiktaş'ın eski başkan adayı Fikret Orman, Radyospor'da Özgür Sancar'a çarpıcı açıklamalarda bulundu. Orman, "Ricardo Quaresma çok kaliteli bir oyuncu ama Vikingur maçında yaptığı hareketlerden hoşlanmadım. Şov esaslı hareketlerdi. Beşiktaş'ta ondan daha iyi oyuncular olmuştur. 'Quaresma, Beşiktaş'ta başarılı' diyebileceksek, bu sezon en az 3-4 maçı tek başına alması gerekir" dedi.
SCHUSTER'İN İŞİ ZOR
