- 14 Eylül 2015
GoLmez
Doğrular bir arada
Doğru kadro, doğru oyun demiştik, şimdi onu açalım. Şenol hoca Quaresma ve Töre'nin birlikte oynamayacağı gerçeğini kabul etti ve Q7'yi kulübeye çekti bu birinci doğrusuydu… Oğuzhan beklenen tempoyu yapamayınca zaman kaybetmeden orta alanı Necip'le takviye etti, ikinci doğrusu. Kerim ve Q7'yi kenarda oyuna sokması onları kazanmak adına önemliydi bu da üçüncü doğrusuydu hocanın. Beşiktaş daha farklı kazanabilirdi, iki pozisyon var ki içinde altı net (!) gollük enstantane saklı! Töre, Gomez, Tosic ve Quaresma bu iki pozisyonda birbirlerine karşı aşırı ikramcıydılar ve deyim yerindeyse abarttılar. Ne diyelim olur böyle vakalar… Her neyse, Beşiktaş tam gaz gidiyor ama hâlâ bazı eksikler var. Maç içinde çok iyi işler yaptıkları beşer dakikalık bölümlerin sayısını artırdıkları anda karşılarında durmak çok zorlaşır. Gidişat da o yönde; parolaları belli; Go, Go , Go!
Yolları açık ola.