Şirin Berber

spor@fotomac.com.tr

Yazsan ne yazar

Bir yazar için önemli, okunmuş olmak, takip edilmek. Öncelikle fikrimize değer verenlere teşekkür ediyoruz. Nasıl olduysa bu sefer farklı yollara girmişiz. Yorumun tersi mesajlar geldi. "Sahanın tek hakimi Bursaspor'du" "Hangisi lider" saptamasına takılmış okuyucum. Trabzonspor'a zarar verdiğim, çok eleştirdiğim, camiaya olumsuzluk aşıladığım söyleniyor. Saygım sonsuz, her tarafa vurduğum bu köşeden ara sıra bize vurulmasına sözüm olmaz. Vurun vurun ama bir dinleyin. Evet üstün oynayan taraf Bursaspor'du. Skor avantajı yakaladıktan sonra geri çekildi ev sahibi. Oyunu tutan, Trabzonspor'u hiçbir şey üretmez duruma düşüren yapıyı bozdu Güvenç hoca. O sebepten kendi taraftarı, galip gelmiş olmasına rağmen hocasını istifaya davet etti. İkinci devre Bursa yarı sahasına oyunun sıkıştığını elbette gördüm. Fakat onun sebebi, Trabzonspor değildi. Nitekim beraberlik sonrası golü düşünen yeşil-beyazlılar, öne çıkmaya başladı. Maç öncesi beklentim Trabzonspor'un üç dört farklı kazanması üzerineydi. Kocaeli maçının devamında fark beklemem çok normaldi. Bursaspor öne geçene kadarki futbolu nasıl değerlendireyim. Hedefi zirve olan bir takım 8 haftadır maç kazanamayan bir rakibe karşı böyle mi oynar. Tıpkı Kayseri maçında olduğu gibi, kişiliksiz, ürkek korkak bir Trabzonspor içinize siniyor mu?

Hakemler doğruyor ama
Hakemlerin Trabzon'u doğradığı doğrudur. Sivas, Kayseri ve bu maç. Daha fazlasını hatırlıyorum. Ama yazmayla bir sonuç alınmadığını da biliyorum. Hedefe varmak için kendi arazlarını en aza indirmek şart. Trilyon verdiğimiz, geçen sezonki defosuna rağmen arkasında durduğumuz teknik adamın doğru hamlelerinin fazla olmasını bekliyorum. G.Saray maçında çok hücumcu ile oynayıp intihar etmesini yanlış buluyorum. Kayseri kaybında dakika 60'ta önde olan takımına kulübeden yardım etmesini bekledim. Bursa maçında en azından 1 puanı garantiye alabilirdi. Bu nasıl akıldır! Senenin başında en iyi transfer diye aldığı Colman'ı kulübeye atıyor. Barış ne mantıkla haftalardır yedek. O anda oyuna girmesi ne anlama geliyor. Yattara-İsaac değişikliğinden siz ne anladınız. Geçen sene oynayan kadro artı bu sene alınanlar elinde iki takım olan bir hoca nasıl olur da 13 futbolcu ile işi çevirmeye çalışır.
Madem ihtiyacın yoktu almasaydın o zaman. Trabzonlu çocuklar otururdu kulübeye. En azından paralar boşa gitmezdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.