- 06 Kasım 2008
Denge denen şey
Atamazlarsa problem yok
Dikine atılan uzun topların verdiği zarar daha fazla. Zayıf savunmalara etkili olan bu şekil o topları kesip hücum olarak kullanan rakipler karşısında tehlikeli oluyor. Colman ve Selçuk'un oyun karakterinde savunma olmadığı gerçeğinden hareketle olmayan orta saha direnci savunmayı zor durumlarda bırakıyor. O sebepten her rakip hücumu bordo-mavili kalede sonuçlanıyor. Sizin oyun tercihiniz bu sayın hocam. Başka bir şekilde oynatmıyorsunuz. Her an her saniye önde basıp hataya zorlamak. O sebepten başlık "çekirge misali" çıkıyor. Atamazlarsa problem yok. Her maçı kazanır Trabzon, daha şimdiden şampiyonluk kutlamalarına başlayabilirsiniz. Oyunun adı futbol iki kere iki dört etmiyor. Futbolun gerçeği sadece olay cereyan ettikten sonra fark edilir. Maç oynanmadan söylenen her kelime boşluktadır. Önemli olan o öngörülerin maça yansımasıdır. Maçı maçtan önce kafanda oyna fikri işte öyle bir şeydir. Galatasaray ve Gaziantepspor karşılaşmalarından zayıf not aldın. İstanbul Büyükşehir Belediye oyununda sınıfta kaldın aslında. Atamadılar sadece. Tavsiyem o ki o planlamayı bir daha gözden geçir hocam. Yanına bir de (B) olanı ekle. Denge-balans derdi hocam. Sanki o ayarda bir problem var...