- 24 Ekim 2008
Yanal'ın yanlışları
Yine kendine oynadın
Futbol iki yönlü oyundur. Topa sahip olduğunda saldıracaksın, rakibe geçtiğinde kaleyi kollayacaksın. Kollarken de rakibi o bölgeye getirmemek için her futbolcunla hareketin içinde olacaksın. Bak sevgili hocam, şu maçın tek yorumu var; yine kendine oynadın. Yine farklı olmayı, G.Saray'ı sahasında yenme "ego"na teslim oldun. Dediğim gibi maçı maçtan önce biraz gerçekçi olarak kafanda oynasaydın, hiç bir an, o becerikli futbolcuların yüzünü kaleye döndürmemeyi yakalardın. Onları savunma kalabalığına gömüp, çabuk hücumlarla vurmayı planlardın... Ersun hocam 3 forvet oynatarak intihar etmiştir. Bu demek değildir bu futbolla yine kaybedecek. Yanal tarzının ufak maçlara yettiğini hep beraber gördük. Büyük maç kazanmadan da hedefe varıldığı bir lig yaşıyoruz. Belli mi olur, bakarsın bir iki büyük maç kazanır hocam. Şu kadar yazılan çizilenden ya da kaybederken yaşadığı üzüntüden bir çıkarım yapıyordur. Hiç kimse bu Trabzonspor o G.Saray'ı yenemezdi demesin. G.Saray'ın kimlere puan kaybettiğine baksın, ondan sonra yoruma geçsin...