- 05 Ekim 2008
Devrede kopardı...
Sözümü geri alıyorum
İlk çeğrek sonrası çok acık göründü, iki beki de öne çıkaran Giray hoca, fazla adamla hücum ediyordu. Colman, Selçuk, Hüseyin'li orta saha, altı rakip karşısında ortada sıçan oyunuyordu.Orada tezgahlanan ataklar, engel görmeden kalede sonuçlanıyordu, hocam görmedi; kafadan kurduğu şablonda kalıp kaybın sebebi oluyordu.Onca pozisyondan sadece iki si gol oldu. Söylemiştim kaleye top gelmediği için zararsız görülen Tolga'nın, iş düştüğünde sakarlığı da devreye girdi. 45 dakikada 2-1 yazıyordu. Liderlik sitresi falan değil, teknik adam yanlışı tamamen. İkinci yarı tuhaf işler oldu. Aynen tarif ettiğim gibi İsaac çıkardı, aradan Ersun hoca boş duran kenarlara koşturdu. Gökhan ve Umut'un rakip savunmaya baskısı da fayda etti. 10 dakikalık futbolla spor üstünlüğünü yakaladı Trabzonspor. İlerleyen bölümde daha bir üstün oynadı bordo-mavililer. Hocama yaptığım eleştiriyi geri alıyorum, en azından ara devrede doğruyu bulduğu için onu tebrik ediyorum. Hakem Selçuk Dereli iyi bir yönetim gösterdi.