- 25 Temmuz 2008
Adım adım çıkmalı
Uyum sorunu olacaktır
Unutmuyorlar diyorum. İçindeyim yıllardır. Soruyorlar hesabını. Her şeyi getirip, küçük ihtimale dayamayın. Futbolun doğasında var. En zayıfın en güçlüyü yendiği. Gelin Trabzonspor'u bu kimliğe sokmayın. Bu kıyaslamayı gerçekçi yapın, ona göre yol tarif edin. Yirmi küsur futbolcusu, yeni bir araya gelmiş kadrodan, maksimum verim beklenir mi? Oyun karakterlerini bıraktım, daha birbirinin adını bilmiyorlar. Israrla söylüyorum. Avni Aker'de oynamayı kolaylaştırmak lazım kaç senedir yaşananın tam tersine. Rakiplere değil, kendi futbolcularına. Sırası gelmişken söyleyelim. Her ne olursa olsun kendi taraftarının hareketinden zarar etmemeli Trabzonspor. Bir Sivas maçının hasarı hâlâ kapanmadı. Bu kadronun ederi şu: Mevcut malzeme verimli kullanılırsa 4. olur. Onun dışında bir derece sürprizdir. O sürpriz de hiçbir şekilde camiayı etkilememeli. Sonuç olarak ne yazık ki Trabzonspor bir kere daha yeniden yapılanıyor. Yapılacak her şey bu yapının üzerine olmalı. Bunu birinci kat deyip, sonraki katlara hazırlık olarak sayılmalı.