- 18 Nisan 2008
Ürküyorum
Hangi yapı kaldı
İyi de bu hoca daha önce kimleri transfer etti de ülke futboluna katkısı oldu? Altı aya varmadan elinde ki değerleri tüketen bir akıl, nasıl olur da Trabzonspor'un geleceğine yön verir. O gelecek ihtimallere bırakılır mı. Daha şöhretli hocalar geçmedi mi bu memleketten... Kurdukları yapının yarım sezon geçmeden yıkıldığını ne çabuk unuttuk. Bu hocayı bıraktım, başka biri var mı bu ülkede? 2. gelişinde neler yapmıştı Terim. Dünya hocası olduğu dönemde, kurduğu yapının sonunu hatırlayın. G.Saray'ın batış temelinde, o dönem yok mu. Sayın Canaydın kendi açıklamıştı. Bilmem kaç milyon dolar boşa gitmiş. G.Saray o sezon Avrupa kupalarına dahi katılamamıştı Aziz başkanın ilk yıllarını düşünün, boşa giden milyon dolarları hesaplayın, Daum'lar, Milne'ler, Yogoslav hocalar daha niceleri bir doğru futbolcu almış mı düşünün.
Seçicilik farklı bir şey
İşte bu sebep ürkütüyor bizi. Sakın yanlış anlaşılmasın, "Bilmiyorlar" demiyorum. Niyeti kötü olanları konu dışı bırakıp, vakit eksikliğinden söz ediyorum. Bir izleme ile doğru kararın verilemeyeceğini iddia ediyorum. Her hafta takımının başında olan bir teknik adam nasıl olurda sağlıklı şekilde etrafı izler. Hem ülkeyi hem dünyayı. Mümkün mü böyle bir şey. Yazının geldiği noktayı bakın, mesleği futbol olanların yapamadığını iş adamları yapmak için soyunuyor. Neresine güveneyim bu yapının? Bilmem anlaşıldı mı. Söylediğim başka bir şey. Bu iş farklı! Her futbol oynayan bilmez, her teknik adam seçemez!