- 30 Mart 2008
Yazık, çok yazık
İzin verin bir kaçına!
Hangi birinin üzerine plan yaparsın? "Bitmiş bunlar" der başının çaresine bakarsın. Uygulama yanlışında ısrar ediyorum. Satın alma uzmanı, kalite kontrolcü, aşçı... Her birinin hatası diyorum. Aşçı ile malzeme kaldı elde. İddia ediyorum, ne hoca ne de forma giyenler bu değil. Bu şekil bir puan alamaz Trabzonspor. Rezilliği bir yana sahip olunan değerler yok olacak. Tavsiye, başta hoca olmak üzere "izin verin" birkaçına. İyi halleri kalsın aklımızda. Evet orada bir maç oynanıyor. Mücadeleyi anlatmalı yorum, farkındayım. Fakat bordo-mavi adına söyleyeceklerim bunlar. Söyleyene değil söyletene bakın. İyi taraf, düşme korkusu olandı. Oynaması gerektiği gibi sistemi, taktikleri vardı. Hiç oynatmadan oynadılar, pozisyon vermeden, pozisyon üretip gol de attılar. Dakika 5'te yanlış bir ofsayt bayrağı kalktı, Trabzon'a zarar veren. Sonrasında hakemlik bir durum yoktu.