- 22 Mart 2008
Bizden hatırlatması
Denenmişlerden vazgeçin
Bir zaman sormuştu spiker arkadaş Trabzonspor ne yapsın Şirin Berber? "Şu yaptıklarının tam tersi" olmuştu cevabım. Sayın Şener ve arkadaşları gidenlerin tam tersini uyguluyor. Göreceksiniz başarılı olacaklar. Tereddütlerim var elbet... Yine denenmişler deneniyor. Daha önce görev alıp kuruma zarar verenlere sorumluluk yükleniyor. En küçük bir hatayı kaldırmaz bünye. Kadro kurulumu nasıl olacak? Kimler gider, kimler kalır? Bu kararlılığı kim verecek? Aman burayla dikkat edelim. Kayıpların tek sebebi bu noktadır bilelim. Denenmişlerde de boş çekmişleri uzak tutalım. Bir futbolcuya 6 trilyon yatırıp bir maç oynatmadan gönderecek kadar zengin değil Trabzonspor. Daha neleri var bilmeyen yok. Futbolu bırakmış adamı transfer etmişlerdi. 16 milyon mark artı faizleriyle alınan Lange'ler. Rakiplerin artıkları... Sayın başkan kuyudan adam çıkarmayın lütfen. Sonra yemekler yaramadı, havası uymadı, karısı, çocuğu, yağmuru suyu gibi mazeretler bir işe yaramaz bilesiniz. İlk dönemlerinizde topun peşinden koşuyordum. Şimdi kalemi ele alalı tam 13 yıl geçti. Her başkan ve yönetime yaptık bu ikazı, ne yazık ki hep "boş" çektiler, aman dikkat!