Şirin Berber

spor@fotomac.com.tr

Bizden hatırlatması

Kaybedecek ne kaldı ki? Tüm birimler zedelendi. İnanırlılığını kaybetti bünye. Çok yüksekten uçtular, sözle işin olacağını sandılar. Uygulama noktasında sınıfta kaldılar. 'Haziran'ların şampiyonları, devre bitmeden yere çakıldı. "En tehlikeli insan ne bildiğini bilmeyendir" derler. İşte onların gazabına uğradı Trabzon. Her karanlığın arkasından bir aydınlık gelirmiş! Planlayıp uğraşsalar daha aşağıya indiremezlerdi takımı! Öyle olmasaydı, böyle olmazdı zaten! Sayın Şener ve ekibine güveniyorum. Trabzonspor'un gerçek sahipleri olduklarını geçmişte olduğu gibi, sadece kuruma hizmet niyetinde olduklarını düşünüyorum. Uygulamalar umutlandırıyor bizi. Hamleler bünyeye uygun çıkıyor. Kimileri yadırgamıştır. Küçükmseyenler de olur. Özel uçakmış, milyon dolarlık futbolcularmış, en pahalı hocaymış... Hepsine çizik diyor sayın başkan. Vallahi helal olsun. Trabzon'un parası Trabzon'a yeter! Bugün altına düştüğümüz Kayseri, Sivas, önceki sezonlarda Gençler ve Antep'i inceleyin, bütçeleri Trabzon'un dörtte biri yok!

Denenmişlerden vazgeçin
Bir zaman sormuştu spiker arkadaş Trabzonspor ne yapsın Şirin Berber? "Şu yaptıklarının tam tersi" olmuştu cevabım. Sayın Şener ve arkadaşları gidenlerin tam tersini uyguluyor. Göreceksiniz başarılı olacaklar. Tereddütlerim var elbet... Yine denenmişler deneniyor. Daha önce görev alıp kuruma zarar verenlere sorumluluk yükleniyor. En küçük bir hatayı kaldırmaz bünye. Kadro kurulumu nasıl olacak? Kimler gider, kimler kalır? Bu kararlılığı kim verecek? Aman burayla dikkat edelim. Kayıpların tek sebebi bu noktadır bilelim. Denenmişlerde de boş çekmişleri uzak tutalım. Bir futbolcuya 6 trilyon yatırıp bir maç oynatmadan gönderecek kadar zengin değil Trabzonspor. Daha neleri var bilmeyen yok. Futbolu bırakmış adamı transfer etmişlerdi. 16 milyon mark artı faizleriyle alınan Lange'ler. Rakiplerin artıkları... Sayın başkan kuyudan adam çıkarmayın lütfen. Sonra yemekler yaramadı, havası uymadı, karısı, çocuğu, yağmuru suyu gibi mazeretler bir işe yaramaz bilesiniz. İlk dönemlerinizde topun peşinden koşuyordum. Şimdi kalemi ele alalı tam 13 yıl geçti. Her başkan ve yönetime yaptık bu ikazı, ne yazık ki hep "boş" çektiler, aman dikkat!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.