- 01 Mart 2008
Havanda su!..
Konyaspor hiç çıkmadı
Şimdi sormak gerek; Trabzonspor'un taktiği ne? Her dakika, her saniye topla oynayan bir takım nasıl oluyor da pozisyon üretemiyor? Bin atak şansı bulan takım golü tesadüfe bırakır mı? İlk düdükten sona kadar havanda su dövdü Trabzon. Rakibin yapacağı bir büyük hataya kaldı iş. Çok zamandır böyle bir rakibe karşı oynamadı Trabzon. Belli ki hazırlığı da yapılmamış. Hocanın hücum taktiği arkada boşluk yakaladığında işliyor. Hazırlık pası yapılmadan, uzun toplarla direkt kaleye iki, üç kişilik hamleler. Hiç çıkmadı Konyaspor. Savunma kalabalığına gömdü Trabzonspor'u. Mücadelenin şekli belli olmuştu. Son yarım saaatte yorulurlar, alanlar genişler, hareket rahatlığı doğar maçı koparır Trabzonspor dedik. Fakat olmadı. O ana kadar mükemmel yönetim gösteren hakem Fırat Aydınus girdi devreye. Penaltı vermesi gereken pozisyonda bir kişi eksiltti Trabzonspor'u. Sahnadiki oyunun seyri yine değişmedi. Bir taraf 'Çanakkale geçilmez'in yeni versiyonlarını uyguladı. Bir taraf havanda su dövmeye devam etti. Sayın hocam hiç karışmadı! Ne dizilişi, ne futbolcuları ne de oyun şablonunu değiştirdi. Maçın adamı o vuruşun sahibi Da Silva olmalı. Kötüsünü sorarsanız; "Yorumun içinde var" derim.