- 20 Ocak 2008
Yolculuk dibedir!
Takımda uyum yok
Halbuki öyle bir oyun değil futbol. Senede 40 maç yapılır, diğer günler o maçlar için hazırlanılır. Taktik tahtasına ne yazmıştır Ersun hoca? Oyuna uyan bir cümlesi, bir çalışması var mıdır acaba? Ben hâlâ aynı noktadayım. Futbolcu grubu birbirine fayda etmeli. Uyum olmalı. Lige, hedefe yeterli kalite olmalı. İşte o eksik Trabzonspor'da. Daha başka ne var akılda kalan. Bir saat dolduğunda Trabzonspor'un tempo kaybettiği, Yattara-Barış ikilisinin Orhan-Murat'a teslim olduğu. Ergin-Adnan takviyesiyle sistemin değiştirilmesi etkisiz kalan açıklı yapıdan çift santrfora geçmenin de işe yaramadığı, Trabzon'a kabul edilmeyen Trabzon doğumlu İbrahim'in golüyle bir puanın da elden uçtuğu Son söz olarak sayın başkan hamle yapın artık. Hâlâ görevdesiniz ve de bu kadro küme düşer bilesiniz. İkiyüz maçın üzerinde yan yana oynadığım Osman hocayı ayrıca kutluyorum. Yolun açık olsun kardeşim.