- 13 Ocak 2008
İhtilal gerekiyor
Takıma yük olanlar var
Nasıl olsa havadan geliyor para! Har vurup harman savurdular. Hesap soran da yok. Alırken Maradona diye anlattılar, geldikten sonra yollamak için bin çare aradılar. Ceplerinden bir kuruş çıkmadan kulübü çökerttiler. Külübün parasıyla, kulübün işini göremediler. O dönemi yakalayamadı Trabzonspor. Şimdi 'hasta adam'ı oynuyor kulüp. Belli ki ihtilal gerek. Yeni bir yapı, yeni bir düzen. Yıkılmaz o çınar. Kulübüne sahip olur büyük camia. Adamına iş veren değil, Trabzonspor'a hizmet eden bir Trabzonspor hedeflenir. Bunun adına "profesyonellik" diyorlar batıda. Her kademesinde maaşlı, sorumlu işinin ehli kişiler. İcraatlarından hesap verecek isimler. Dünya bu yolda zirveye çıkmışken hâlâ eski usullerde kalmamalı Trabzonspor. Oyun yapısında arayış devam ediyor. Denenen sistem, kendi uydurması değil. Barcelona da aynı model oynuyor. Oraya benzemeyen tarafı uygulama becerisi. On metrenin üzerinde attığı hiçbir pas yerini bulmayan futbolcu grubuna şekil uydurmak kolay değil. Tavsiyem kaliteye uygun şekil üzerinde ısrar. Sanki biraz kafaları karıştı. Cağdaş, Erdinç, Ayman, Hüseyin, Celaleddin ve Umut'un takıma katkıları yok demiştim. Dahası, Gökdeniz, Yattara, Ceyhun ve diğer iş görmezler bir arada oynayamaz. Birbirine fayda yerine zarar verirler. Takıma yük olanlar var daha!