- 01 Ocak 2008
Futbolun gör dediği
Hepsini temizleyeceksin
Hele hele, açık tribün önünde yaptığı bir topuk pası var ki akıllara zarar! Trabzonspor'un santrforunu gören var mı? Koca 90 dakika, bir olumlu hareket, yarım doğru hamle. Ya Ayman, nasıl tüketti dakikaları? Bir maç değil ki her oyun böyle. Çok normal Trabzon'un dibe düşmesi. Bu malzemeyle sistem mi olur? Dünya teknik direktörlerinden oluşan bir kurul getirsen ne fayda. Bunlara taktik mi uyar? On metrenin üzerinde attığı pas yerini bulmayanlarla maç mı kazanılır? Yazdıklarıma itiraz kabul etmiyorum. Az bile söylediğimi düşünüyorum. Şimdi sıra bu yapıyı kuranlara geldi. Bu nasıl futbol aklıdır ki, şu uyumsuz ekibi bir araya getirdi. Hiç mi futboldan anlamıyorlar. Niye çıktılar sahneye? Aslında yapılacaklar belli. Hepsini değiştiremezsin. Uyumsuz ikilileri bozacaksın. Stoperlerin, orta göbeğin rengini parlatacaksın. İkisi yedek biri hep sahada üç santrforun hepsini temizleyeceksin. Hem de hiç tereddüt etmeden. Söyleyecek çok şey var fakat yerim dar. Hem dikkate almazlar nasıl olsa yetkililer! "Ne kadar yetkili isen o kadar bilgilisin" kuralı işler Trabzon'da. Onlar fikir kabul etmezler. Bakın göreceksiniz, şu eksi tarif ettiklerimizden daha kötülerini alacaklar. Korkarım arayacağız gidenleri.