Galatasaray çökmüş

Geçen hafta dile getirmiştim, Kasımpaşa maçı Galatasaray için bir pansumandı. Galatasaray zor durumdaki takımlara ilaç oldu. Her takımı kendine getiriyor.
Hagi, Tugay, başkan Adnan Polat ve yönetim artık tamamen gelecek sezonu düşünmeye başladı.
Galatasaraylı futbolcular "Gelecek yıl bu takımda kalabilir miyiz"i düşünürken G.Birliği'nin oyuncuları da "Bu sezon düşer miyiz düşmez miyiz"in hesabını yapıyorlardı.
Yani dün gece her iki kulübün yöneticileri farklı, futbolcuları farklı havadaydılar Gençlerbirliği bugünü, Galatasaray ise yarınını düşünerek oynadı.
***

Bu yılı düşünenler hafta boyunca bu maça iyi hazırlanmışlardı.
Önümüzdeki yılı düşünenler ise maksimum bir gün önce maçı hatırlamışlar, konsantre olmaya çalışmışlar.
Maçın başında da golü erken yiyince önümüzdeki sezonu düşünenler panik oldu.
Galatasaray, oyun disiplininden erken koptu, bu durum bu yılı düşünen G.Birliği futbolcularının direncini artırdı.
Galatasaray'ın şampiyonluğa ulaşması için 80 milyon euro civarında para harcaması lazım. Bu parayı transfere ayırabilecek mi?
Bunun için panik yapmamalı, iyi genç oyuncular bulup bunları kadroya monte etmeli. Galatasaray'ın teknik direktörü Hagi çok başarısız. Galatasaray'ı çok zor bir 6 ay bekliyor. Galatasaray'ın bu kadrosu G.Birliği'nden, Karabük'ten daha iyi takım. Bu bir gerçek. Ama Hagi'nin hiçbir katkısı yok. Geleceği kurtarmak için bugünü iyi değerlendirmek gerekiyor.
Galatasaray hemen hemen her hafta birbirinin kopyası goller yiyor. Ama Rumen hoca bunları görmüyor.
Bir türlü tedbir almıyor.
Galatasaray'ı yenmek hüner değil artık.
Çok kötü oynuyorlar.
Galatasaray'ın 3 ana eksiği var. 1-Kırılgan yapısı, 2-Lige erken havlu atması, 3-Hagi'nin zayıflığı. Galatasaray çökmüş durumda. Bunu ayağa kaldırmak lazım.
Hagi sadece gelecek sezonu düşünmemeli.
Bu sezon için de bir şeyler yapmalı.
***

Arda, arkadaşlarına "Bizim 18 haftamız var. Bu periyodu lider bitirelim" demesi lazım. Bunu Hagi yapmıyor.
Arda yapmalı. Ben Galatasaray yönetiminin yerinde olsam bir tane oyuncu almam. Mayıs ayına kadar beklerim.
Transfer yaparsa Galatasaray'ı daha büyük bir tehlike bekliyor olacaktır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.