Hıncal Uluç

hincal.uluc@sabah.com.tr

Oyum Yıldırım'a!

<ı>_Denizli, Beşiktaş'ta Türkiye Kupası'nı kazanan ilk Türk teknik adam oldu ve ligde de şampiyonluğa ulaşırsa Beşiktaş'ı ve dolayısıyla üç büyük takımı şampiyon yapan tek yerli hoca olacak.
Denizli iyi bir hoca.

<ı>_Siz daha önce, "Beşiktaş'ın teklifini kabul etmesinin nedenlerinden birisinin de tarihe geçmek" olduğunu söylemiştiniz.
Tek hedefi bu. Fenerbahçe ve Galatasaray'ı şampiyon yaptıktan sonra Beşiktaş'ı da şampiyon yaparsa Türk futbol tarihinde, 3 büyük takımı şampiyon yapan ilk ve tek Türk hoca olacak. Hoş bir şey bu. Bu uğurda ilkelerini çiğnedi. "Ben sezon ortasında kulüp almam" derdi hep ama amiyane tabirle 'avanta şampiyonluğu' görünce dayanamadı. Hakikaten avantaydı şampiyonluk bu sene. Daldı işin içine. Aslında bir takım yanlışlar yapmaza şimdiye kadar garantilemişti şampiyonluğu. Hâlâ kağıt üzerinde başka takımların iddiası varsa bu Beşiktaş'ın bol keseden dağıttığı puanlardır.

KAHKAHA ATTIM
<ı>_Yıldırım, düzenlediği basın toplantısıyla 3 yıl daha Fenerbahçe Başkanlığı'na talip olduğunu açıkladı. Yıldırım bu toplantıda, "Şampiyonlar Ligi'nden uzak kaldığımız son senemiz" diyerek 3 yıl şampiyonluk sözü verdi. Yıldırım yeni bir sayfa açabilir mi?
Şimdi tabii kupada en çok Beşiktaş şampiyonluğu ve de ligde en çok Galatasaray şampiyonluğu görmüş Fenerbahçe Başkanı olarak erişilmez bir rekora sahip. Böyle bir sıfatla kalkıp, 'Ben seneye Şampiyonlar Ligi'nde şu olacağım, Türkiye'de bunu yapacağım, şunu yapacağım' demesine kim inanır bilemiyorum! Ben okuduğumda kahkahalarla güldüm. Ama işin üzücü yanı rakibi olmaması. Fenerbahçe kulübünün başkanlığını yapabilecek çok değerli insanlar var. Bunlar ya Sadettin Saran gibi engelleniyorlar ya da mesela Mehmet Ali Aydınlar gibi kollarını sıvayıp 'Ben varım' diye ortaya çıkmıyorlar. Şu anda Aziz Yıldırım ile Şadan Kalkavan var. Aziz Yıldırım'ı benim kadar eleştiren bir yazar daha yok.

MAHKUM OLACAK
Hatta geçen hafta sana "Spor yazarlığımı, yorumculuğu bir kenara bırakırsam, bir Galatasaraylı olarak Aziz Yıldırım'ın kalmasından memnun olurum. Keşke Aziz Yıldırım kalsa Aragones'i de bıraksa ne güzel olur. Galatasaraylılar çok mutlu olurlar" dedim. Çünkü fanatik Galatasaraylıları, Galatasaray'ın şampiyon olmasından öte sevindiren Fenerbahçe'nin üstünde olmak. Yani Fenerbahçe 20., bunlar 19. olsunlar mutlular! Ama açık söyleyeyim; Fenerbahçe Kongre Üyesi olsam, Şadan Kalkavan-Aziz Yıldırım arasında oy atma durumunda kalsam, gözüm kapalı Aziz Yıldırım'a oy veririm. Onun için Fenerbahçe, Aziz Yıldırım'a yeniden mahkum olacak. Öyle görünüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.