- 13 Mayıs 2009
Aragones'e sevinirim!
Performansları yükseliyor falan değil. Tabelaya bakıp konuşmayalım. Aragones aynı Aragones, Güiza da aynı Güiza. Attığı şutlar direği tutuyorsa iyi oluyor, tutmazsa kötü oluyor. Ben bunu kabul etmiyorum. Geçiniz. Aynı tas, aynı hamam. 'Tabela değişti' diye benim kafam değişmez. Fenerbahçe'nin bu rüzgara kapılmaması gerekiyor. Kupayı alsa bile aldanmaması gerekiyor. Bir değişiklik yapmazsa, tekrar söylüyorum, gazeteci olarak değil ama bir Galatasaraylı olarak çok mutlu olurum.