Hıncal Uluç

hincal.uluc@sabah.com.tr

G.Saray iflas etti

* G.Saray'ın bu seneyi silip gelecek yıla bakması ve yeni bir yapılanma içine girmesi gerekiyor
* Bülent Korkmaz bir daha Florya'ya zor gelir. Gitsin 1 fırın ekmek yesin, kendini kanıtlasın

<ı>_Galatasaray, Ankaragücü'nü yendi ama Ümit Karan ve Hasan Şaş'ın kadro dışı kalması ve Harry Kewell'ın yedek oturması maça damga vurdu. Kararın Korkmaz'a ait olduğu söylendi. Bu tür hamlelere gerek var mıydı!..
Galatasaray darmadağın. Bursaspor bu kadar sıkıştırmasa aslında Galatasaray'ın bu seneyi silip gelecek sezona bakması lazım. Ama Bursa öyle sıkıştırıyor ki seneye Avrupa'da olmayan bir Galatasaray yok sayılır. Transferleri bile etkiler. Bir takım yabancı futbolcular ve hoca getireceklerse bu gelecek adamlar Avrupa'da mücadele etmeyen Galatasaray'a başka türlü bakacaklar. Avrupa'da olan Galatasaray'a başka türlü bakacaklar. Şampiyonlar Ligi'nde oynasaydı Galatasaray, başka türlü bakacaklardı. Adam Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak Galatasaray'da atıyorum 3 milyon euro isteyecekse, UEFA Kupası'nda oynayacak Galatasaray'dan 5 milyon euro isteyecek. Hiçbirinde oynamayan Galatasaray'dan 10 milyon euro isteyecek. Çünkü pazar gücünü kaybediyorsun, Avrupa'da oynadığın ya da oynamadığın maçlara göre.

HER HAFTA SORUN
Galatasaray'ın Avrupa'da oynaması lazım. Ama öte yandan da antrenörden başlayarak her şey iflas etmiş durumda. Galatasaray'ın yepyeni bir yapılanmanın içine girmesi lazım. Gelecek senenin hazırlıklarına şimdiden başlaması lazım. Peki bunu yapacak güçte bir yönetim var mı? Hâlâ Ümit Karan ile Hasan Şaş ile uğraşıyorlar. Büyük bir şaşkınlık içindeler. Onları Bülent Korkmaz mı götürmedi Kayseri'ye, yönetim mi, belli değil! Adnan Polat'ın bu tür işlere fena halde girdiğini biliyorum. Medyadaki gazetecilere baskı yaparak, 'Şu adamları harcayın, yıpratın. Çünkü ben bunu gözden çıkardım' dediğini biliyorum geçen sene Hakan Şükür için. Bu sene de Hasan Şaş ve Ümit Karan'a aynı şeyleri yapabilir. Şimdi böyle başkana da hangi futbolcu güvenir. 'Şimdi biz iyiyken iyi, yarın formdan biraz düştüğümüzde bu adam bizi de satar' der. Bu bir dert. Öte yandan Bülent Korkmaz bunları götürmediyse onu anlamak mümkün değil. Adam her hafta bir sorun çıkarıyor. Bir hafta Lincoln'ü, bir hafta Ayhan'ı, bir hafta ötekini berikini!.. Hasan Şaş ile Ümit Karan'ın Kayseri'ye götürülmesi Galatasaray için çok büyük masraf mı olur? Götürürsün oynatmazsın. Adam cezalı futbolcusunu bile götürüyor. 'Takımdan kopmasın' diye. Ümit Karan ve Hasan Şaş'ın götürülmemesinin bir ceza olduğu açık. Bülent çıkıyor orada efendim benim tercihim. Senin tercih edecek halin kalmadı. Sen bittin Galatasaray'da. Bugün bütün sayfalarının manşetlerinde Galatasaray'ın yeni antrenörü konuşuluyor. Schuster mi olacak, Van Gaal mi olacak, Klinsman mı olacak? Bülent Korkmaz'ın devam edeceğini dair bir gelişme yok. Zaten mümkün de değil. Adam futbolun f'sinden anlamadığını gösterdi, idareciliğin i'sinden anlamadığını da gösterdi. Bülent Korkmaz bitmiştir. Şu son maça bak!.. Bursa, Galatasaray'ın ensesinin kökünde. Galatasaray'ın mutlaka kazanması lazım. Ankaragücü'ne karşı oynuyor. 1-0 galip durumda. Rakibi 10 kişi ve Galatasaray arkaya yaslanıyor. Savunma yapıyor, 1- 0'ın üstüne yatmaya uğraşıyor. Galatasaray'ın kalecisi sarı kart görüyor vakit geçirdiği için. Peki o 90. dakikadaki frikik gol olsa ne olacak?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.