- 04 Aralık 2010
Yola devam...
Yeter ki dikkatli olunsun...
Bu maç geçti. Bir tehlikeye değinmeden geçemeyeceğim. Trabzon'da herkes "Şampiyonuz" havasında. Bordo-mavili ekibin sahaya çıkarılışı, futbolcuların hal ve tavırları, seyircinin tezahüratı bile şampiyonluğu garantilemiş bir takım için. Aman dikkat! Daha ligin ilk yarısı bile sona ermedi. Trabzon sadece şimdilik zirvede. Koskoca bir ikinci yarı var. Sakatlıklar, cezalar, formsuzluk gibi hiç de istenmeyen sıkıntılar yaşanabilir. Erkenden havaya girmek Trabzon'a zarardan başka bir şey getirmez. Tekrar söylüyorum; aman dikkat! Bulutların üzerine çıkmak, bırakın şampiyonluğu, zirveyi bile hayale çevirebilir. Yıllardır takımından şampiyonluk bekleyen camiayı bu kadar umutlandırmış, böylesine bir hava yakalamışken sonu getirilemezse gerçekten çok yazık olur. Buca maçında bazı aksaklıklar dikkatimizi çekse de genel olarak baktığımızda Trabzon bu ligde şampiyonluğa ulaşabilecek kapasitede bir takım. Yeter ki dikkatli olunsun..