- 16 Kasım 2009
24'üncü olma!
Kaosla geçen 25 sene
Sezon başında 4 transfer yapılmasını isteyen Broos'a iyi ki uyulmamış. Gabriç'in hali ortada... Diğer 3 isim de alınsa, şimdi takımda 'döküntü' birkaç isim daha olacaktı belki de! Broos'un bunları bırakıp, bir an önce takımını toparlaması gerek. Her Avrupalı'nın yaptığı gibi kendini Türk insanından üstün görmeyi bıraksın. Önce dönüp, kadrodaki yabancıların haline baksın. Takımdaki 'disiplin' sorunu apaçık görülüyor. Daha önce verilen araların iyi değerlendirilemediği de bir gerçek. Bu hafta sonu rakip Kasımpaşa... Hiç de kolay olmayacak, İstanbul'da 'delifişek' Yılmaz Vural'a karşı mücadele etmek. Adım gibi biliyorum ki bir Yılmaz Vural, iki Hugo Broos eder. Bu nedenle, Broos'un 'ezan sesi, trafik, transfer veya silah' ile kafayı yoracağına 'Vural'ı nasıl alt ederimi' düşünmesi lazım. Yoksa 21. yılda giden 24'üncü antrenör olabilir. NOT: Davet edildiğim TV programlarında Trabzon'un kurtuluşunun 11 Türk çocuğu ile olacağını belirtiyorum. Bu görüşe katılanların sayısı artıyor. Artık Trabzon bunu tartışmalı.