- 26 Eylül 2009
Broos... Fossss!
Hatalar zinciri
Tek pası yerini bulmayan ve yerde sürünen Ceyhun'a 90 dakika nasıl tahammül edilir? 2-0'dan sonra Trabzonspor hep mahkum oynadı ve hata üstüne hata yaptı. Eeeee, bu kadar hata ile kazanmak olmaz. Egemen'in rakibini kaçırmasıyla Gençlerbirliği ilk golünü attı. Egemen iyi gidiyor, bir yerde teli kopuyor ve gol yeniyor. Belli ki Gençler hücum organizasyonunu çalışmış. Kaleci Slyva'nın yenilen iki golde de hatası vardı. Özellikle de Bilal'in frikik golünde. Colman, gol dışında yoktu. Selçuk vasat, Umut çok çalıştı ama yalnız kaldı. Trabzonspor sezonun en çok pas hatasını yaptı. Son 10 dakikada özellikle Kahe'nin kale önündeki pozisyonları gol ile sonuçlanmadıysa, bu Trabzonspor'un şansı idi. Dün geceki maç, Hugo Broos için bir alarm olmalı. Her maçta takımı didik didik edeceğine, aklını başına almalı.