- 25 Mayıs 2009
Kaldı tek maç
Cehennemi gördüler
Klasik Türk takımı zihniyeti Trabzonspor'da da var elbette. Farklı galibiyete yükselince, geriye dayanan bordo- mavililer atak üstüne atak yerken dirençsiz orta alandan kopup gelen rakibin karşısında savunma kağıt helva gibi dağıldı. Youla'yı birkaç kişi durduramadı. Tayfun'un kötü oyunu, Cale'ye bile bu kanatta adam kovalattı. Yenilen gol panik yarattı. Giray, Alanzinho ve Umut, 2-0'ın üzerine koydular da Trabzon, Eskişehir'de kazaya uğramadı. Yoksa, geriye yaslanma yüzünden bordo-mavililer adeta bir cehennem sancısı yaşardı. Şampiyonlar Ligi hayali bu hafta da devam etti. Şimdi iş kaldı son haftanın Fenerbahçe maçına. Hani yıllardır bordo-mavili taraftarlar hep "Fener'i yenmeden şampiyon olmayın" demiyorlar mıydı? Yenin Fenerbahçe'yi, şampiyon olamasanız bile Şampiyonlar Ligi'ne gidin.