- 16 Şubat 2009
İki puan kaçtı
Yanal'ın taktiği hatalıydı
Bordo-mavili takımda Colman, Selçuk, Hüseyin, Yatara ve Umut evlere şenlikti. Şampiyonluğa oynayan bir takımın iskeletini oluşturan önemli isimleri bu kadar çok kötü olmamalıydı. İlk yarıyı önde kapayan Trabzonspor'un ikinci devre kendi sahasına çekilip adeta Beşiktaş'a "Gol at" diye davranması da şaşılacak bir taktikti. Ersun Yanal'ın dalga dalga gelen, artık gol atacağı belli rakibe karşı önlem alamaması da eksi puan. Trabzonspor geriye yaslanmak yerine Beşiktaş'ın üzerine gitse belki de iki puan kaçmayacaktı. Şimdi "Kötü oyuna rağmen Beşiktaş'tan 1 puan aldık" diye övünüp büyük hata yapacaklar. Şampiyon olmak istiyorsan rakip kim olursa olsun hep üç puanı hedefleyip bu azimde olman şart.