- 14 Şubat 2009
Trabzon kazanır
Nasreddin Hoca'dan...
Nasreddin Hoca'nın meşhur fıkrasıdır. Bir gün bakmışlar hoca göle maya çalıyor. Şaşıran herkes "Hoca ne yapıyorsun" demiş. Hoca sakin "Maya çalışıyorum" diye karşılık vermiş. İzleyenler "Göl maya tutar mı hoca" diye tebessümle karışık hocayı tiye almışlar. Hoca noktayı koymuş: "Ya tutarsa." Benim yukarıdaki iddiamda olduğu gibi ya Trabzonspor kazanırsa. İşte o zaman tüm futbolseverler 25 yıl şampiyonluğa hasret kalan Trabzonspor'u sezon sonunda alkışlamaya hazır olsun. İddiadan soyutlanıp gerçeğe dönelim. İki takımın verilerine bakacak olursak da ibre deplasmanlarda rahat ve başarılı olan bordo- mavili renklerden yana. Beşiktaş panik içinde. Trabzonspor ise sakin ve inatçı. Öyle de olmak zorundalar. İnönü Stadı'nın korkunç tribün baskısına kulaklarını kapattıkları takdirde sahadan 3 puanla ayrılan Trabzonspor olacak. İki hucumu seven teknik adamın yönetimindeki takımların mücadelesi bence bu sezonun en hoş karşılaşması olacak. Ama yukarıda da belirttiğim gibi terazide ağır basan Trabzonspor. Farkı bir yana bıraktım, tek gol olsun, yeter ki galibiyet gelsin. Sonrası kolay.