- 21 Ocak 2009
Trabzon kazanacak
Normal koşullarda
Pompalar sürekli sırasıyla Fenerbahçe, Galatasaray, biraz Beşiktaş, son zamanlarda da Sivasspor için çalıştı. Trabzonspor'a hiçbir zaman verilmeyen destek, yağma Hasan'ın böreği gibi dağıtılıyor. Aman Trabzonspor şampiyon olmasın da. Bakın hiçbir televizyonda Trabzonspor yorumcusu yok. Neden? Hepsi Trabzonspor'dan çekiniyor, sevmiyor ve de istemiyor. Bu kadar basit bu. Bordo-mavililer transfer yapmadı. Bence özellikle sola yapmalı. Ancak, bu takım bile ligin tozunu atar. Ve en önemlisi de bu pazar oynanacak Fenerbahçe maçından alınacak sonuç. Şükrü Saracoğlu Stadı, her konuk takım için korkulu bir rüya. Seyirci baskısı büyük, tribünlerin etkisinde kalan hakem ev sahibine daha yakın ve de en önemlisi her geçen gün performansını arttıran bir Fenerbahçe. Olsun, eğer Trabzonspor sahaya Trabzonspor gibi çıkarsa, düşünecek olan Fenerbahçe olacak. Bence Trabzonspor, normal koşullarda Şükrü Saracoğlu'nda kaybetmeyecek.