- 21 Aralık 2008
Kolbastıya devam
Barış mutlaka oynamalı
En önemlisi, Eskişehirspor'un uzun boylu dörtlü çakılı savunması ile 2 metrelik kalecisine karşı doldur boşalt oynamanın teknik taktikle bağlantısını anlayamadık. Yanal, Barış'ı aldı da Trabzonspor ayağında top tutmaya başladı. Barış'ın bu takımda yeri olmalı. Ancak, vurdumduymazlığından söz ediliyor. Sopayla da olsa, bu genç yetenek oynatılmalı. Seyircinin uzun süre "Isaac" diye bağırışıyla Yanal, bu futbolcuyu da sahaya sürdü. İkinci yarıdaki bordo-mavili baskıda, gününde olan Eskişehir kalecisi Ivesa, gole izin vermedi. Neticede ligin ilk yarısı zor da olsa 3 altın puanla noktalandı. Futbolu Avrupa'ya taşan Trabzonspor, şimdi de kolbastıyı dünyaya yayıyor. Maç sonundaki kolbastı harika idi. Temennimiz, bu kolbastı müziğinin yanlışlarında ısrar eden Ersun Yanal'a rağmen devam etmesi. Çünkü tüm dertler, hatalar ve de acıları unutturuyor bu kolbastı.