- 02 Kasım 2008
Mesajı görün
Ya umut ya Gökhan
İsaac ısındıkça çok faydalı olacağa benziyor. Dünkü maçta ayak basmadık yer bırakmadı ve galibiyette önemli rol oynadı. Ya Serkan, her yerde o vardı. Farklı galibiyete karşın aksayan yanlar yok değildi. Oyunun başında bordo-mavili savunmanın dağınıklığı ev sahibine çok pozisyon yarattı. Ama Büyükşehirliler Sylva'yı geçemeyince takıma moral de geldi. Uzun bir süredir yazıyordum "Ya Umut, ya Gökhan" diye. Yanal nihayet bunu gördü. İyi bir Yattara'nın her zaman bu takımda yeri olduğunu bir kez daha gördük. Bu takımda değiştirilecek çok oyuncu var. Taşlar yerine tam oturtulduğunda bundan çok iyi Trabzon izleyebiliriz. Maçtan sonra, bordo-mavili futbolcuların sevinci ve meşhur kolbastı oyunu görülmeye değerdi. Bu galibiyetle Trabzonspor'un ligin zirvesine yolladığı mesajı kimse görmezlikten gelmesin. Çünkü Trabzonspor geliyor.