- 01 Ekim 2008
Antalya'yı unutun
Her maç artık final olmalı
Tüm şehir ve Türkiye'nin çeşitli kentlerinde bulunan çok sayıdaki Trabzonlu, bu sezon bambaşka. İlk önce bir inanç ve hırs hakim. Ancak, Antalyaspor maçından sonraki abartılı sevinç orada kalmalı. Tamam iki kez geriden gelip galibiyete uzanmak büyük iş ama bitmeli! Çünkü bu hafta G.Saray maçında haksızlığa uğramış bir Konyaspor var bordo-mavili takımın karşısında. Üstelik, yeşil-beyazlı takımın başında da Trabzon'da umduğunu bulamamış bir Giray Bulak. Şampiyonluğu hedefleyen Trabzon'un her maçı bir final olmalı. Olmalı da her finalden sonra da bir sonraki düşünülmeli. Bu nedenle Antalya'yı unutun ve Giray Bulak'lı Konya'yı ciddiye alın. Trabzonspor'da taşlar yerine oturdu. Ancak Antalyaspor maçında yaşanan savunma zafiyeti de Yanal'ın "Dikkat" etmesi gereken konuların başında gelmeli. Bir de şu var. Yıllardır hep eleştirilen kaptan Hüseyin'in fedakârlığının yanı sıra ortaya koyduğu futbol da övgüye değer. İyi bayramlar.