- 02 Şubat 2011
Bu kez oldu gibi...
Hagi ile Tugay mı oynasın!
Yani, Galatasaray bu sene kötü ama yıldızları olmadan oynadığı gerçeğini gözardı etmemek gerekiyor. Günümüz futbolunda farkı, "süper yıldızlar" yaratıyor. Ve Cimbom neredeyse koca bir sezondur yaratıcısız oynuyor. Eleştirken hak çizgisini geçmeme adına veriyorum Barcelona'nın üç silahşorları ve etkileri örneğini. Çünkü olay, Hagi'nin futbolu bilmemesi noktasına kadar geldi. Ne yapsın Hagi? Tugay ile birlikte lisans çıkartıp yaratıcı futbolcu eksikliğinde kendileri mi oynasın? Ara transferin çok yararlı olduğu görüşünde olanlardan değilim. Ama alınanlara bakınca bu kez oldu gibi sanki. Culio, Kazım, Stancu, Zapata ve Yekta seneye takımın ana iskeletini oluşturacaklar gibi. Hatta Gaziantep maçından itibaren bu süreç başlayabilir. Buna Avustralya Milli Takımı'ndan formda dönen Kewell ile Neill'ı ekleyin... Arda ve Baros'un dönüşünü de hesap edin... Geç gelen ama güçlü gelen bir gelecek sinyali var G.Saray'da. Tabii taraftar, Sivasspor maçındaki gibi olursa... Camia, iç çekişmelerin bataklığında saplanıp kalmazsa...