Kaptandan şov kokan hareketler

Bülent Korkmaz'ın en tatsız icraatlarından biri antrenmanların neredeyse tamamını basına kapamasıydı. İlginç olansa, geçen haftaki tek açık antrenmanda kaptan Ayhan Akman'ın Bülent hocaya herkesin gözü önünde "posta koyması"ydı. Ayhan antrenman maçında attığı röveşata golünün verilmemesi üzerine Bülent hocaya tepki gösterip sahayı terk etti. Hocanın bizzat çağırmasına, ardından yardımcılarını göndermesine rağmen de "Sakatım" diyerek çalışmaya geri dönmedi. Bu tavrın iyi analiz edilmesi gerekiyor. Kaptanın tavrından Bülent hocanın takım üzerindeki otoritesiyle ilgili sıkıntı olduğu sonucu çıkabilir. Basit bir idman maçında bir gol verilmedi diye bu kadar abartılı tepki göstermek, masum bir refleks olarak görülemez. Ayhan bence bunu bilerek yaptı, sıkıntısını ya da sıkıntıları dışarıya iletmek için. Bu ise bir takım için asla kabul edilemez bir durum. Eğer teknik direktör ile kaptan arasında iletişimsizlik varsa o takımdan bir halt olmaz. Olmuyor da zaten. Kaptanlık sadece koluna bir bezi bağlayıp maça en önde çıkmak değildir. Bir kaptan, herkesin gözü önünde, yeni yetmelere özgü hareketler sergileyemez, haklı bile olsa. Sanırım Bülent hocanın Ayhan'a "Bir kaptan nasıl davranmalı" kursu vermesi lazım. Ankaraspor maçında olduğu gibi pazubandını yeniden ona vererek bence yol alamaz çünkü...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.