Meira'yı feda etmek

Eskiden Fenerbahçe için vazgeçilmez bir unsurdu kaos. Camia ondan beslenir, yenilenir, güç üretirdi. Bugünse Galatasaray hareketsiz yapamıyor ve yaşayamıyor. Her dakika bir aksiyon var Florya'da. Antrenör, danışman, teknik direktör derken dün de Meira fırtınası esti. Futbolcusuna ödeme yapmakta zorlanan kulüp, kolu kurtarmak için parmağı feda etti, Meira'yı Zenit'e verdi. Kritik Hamburg maçı öncesi böyle bir hamle ciddi bir risk aslında. Olası bir ters sonuçta bunun dönüşü sert olacaktır yönetime. Ama bence yapılan, doğru bir hamle. Birincisi her kulüp futbolcu satmalı, satabilmeli. Galatasaray gibi kulüplerin futbolcuları para etmeli yani. İkincisi, oyunculara ödeme yapamıyorsanız, bu kadar geniş ve zengin kadroyu bir arada tutmanın anlamı olmuyor. Meira'dan gelecek para, takım için itici bir güç olacaktır. Üçüncüsü de, Meira'yı feda ederek parmağını kesmedi Galatasaray, sadece tırnağını kesti! Galatasaray belki Hamburg'a stopersiz gidiyor ama zaten Meira'nın varlığı neydi ki yokluğu sorun çıkarsın... Hakan Balta, hatta Hasan Şaş bile onun kadar yapar bu işi... Meira ağırdı. İlk toplara basamıyor, ileri çıktığında dönemiyor, son adam olarak görev yaptığında ıskalarıyla pimi çekilmiş el bombası gibi dolaşıyordu. Üstüne üstlük yan ortalarda öyle ahım şahım bir kesici de değildi... Tıpkı golcü olmadığı gibi. Her kornere gidip de topu boş kaleye bile yuvarlayamamak az buz bir iş değildir hani... Kısacası Galatasaray çok bir şey kaybetmedi bence...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.