Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası final maçında TÜMOSAN Konyaspor'u 2-1'lik skorla mağlup etti. Bordo-mavililer, bu galibiyetle Ziraat Türkiye Kupası'nı müzesine götüren taraf oldu. Karşılaşmanın ardından Başkan Recep Tayyip Erdoğan'dan Trabzonspor'a bu başarılarından dolayı tebrik mesajı geldi.
İŞTE ERDOĞAN'IN PAYLAŞIMI:
2026 Ziraat Türkiye Kupası Şampiyonu olarak müzesine bir kupa daha kazandıran Trabzonspor'u, taraftarıyla birlikte tüm Trabzonspor camiasını ve tüm Trabzonlu kardeşlerimi yürekten tebrik ediyorum.
2026 Ziraat Türkiye Kupası Şampiyonu olarak müzesine bir kupa daha kazandıran Trabzonspor'u, taraftarıyla birlikte tüm @Trabzonspor camiasını ve tüm Trabzonlu kardeşlerimi yürekten tebrik ediyorum. pic.twitter.com/liQd1KbiVk
— Recep Tayyip Erdoğan (@RTErdogan) May 22, 2026